توضیحات دوره
دیوید استیلمن و جونا استیلمن در این ویدان به شما خواهند آموخت که نسل Z کیست و چگونه میتوانید کمپینهای بازاریابی خود را برای هدف قرار دادن این مخاطبان باهوش جدید تطبیق دهید.
همچنین در این ویدان هفت ویژگی کلیدی نسل z را مورد بررسی قرار داده و کشف خواهید کرد که این افراد از کجا خرید میکنند، چگونه از رسانههای اجتماعی استفاده میکنند، چرا میخواهند با برندهای برنده همسو شوند و ...
درس های دوره
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
چی یه نسلُ متمایز میکنه؟
-
رویدادها و شرایط نسل Z
-
مهاجران دیجیتال و دیجیتال مادرزاد
-
مهم تنها طرز بیان نیست، بلکه طرز نگاه هست
-
نسل Z در فروشگاه فیزیکی و آنلاین
-
به چشم بیا، مثل بقیه نباش: چرا نسل Z برند خودش و میسازه
-
تجربه و محصول: سلیقه نسل Z
-
چی رو کجا پست کنیم: نسل Z و رسانه های اجتماعی
-
میکرو اینفلوئنسرها: نسل Z باید خودش ببینه
-
اهمیت قیمت برای نسل Z
-
تعریف نسل Z از اقتصاد مشارکتی
-
تنها معنا کافی نیست، نسل Z به کیفیت و دلیل هم اهمیت میده
-
یکی بخر، دوتا ببر: بازاریابی کلاسیک هنوز هم برای نسل Z جواب میده
-
تمرکز هشت ثانیه ای نسل Z
-
بازاریابی برای درآمد جانبی نسل Z
-
اجازه بدین نسل Z هم مشارکت داشته باشه
-
فروتنی دروغین: نسل Z عاشق برنده هاست
-
کمینه محصول پذیرفتنی (MVP): نسل Z میخواهد اولین فرد در تعامل بازاریابی باشد
فوق کاربردی