بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت

  • پنج شنبه 30 شهريور 1402
  • 24
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

شما به‌عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب‌وکار مشغله‌ی زیادی دارید؛ مسئولیت استخدام و کمک به مشتری با شماست و این شما هستید که همه‌ی کارهای لازم برای مدیریت شرکت را انجام می‌دهید. درحالی‌که از اهمیت رسانه‌های اجتماعی آگاه هستید ولی نمی‌توانید بیشتر از این برای چیزی زمان بگذارید. با این شرایط چگونه می‌شود یک مورد دیگر را به لیست کاری شما اضافه کرد؟

می‌دانیم که امروزه عدم حضور در رسانه‌های اجتماعی ضرر زیادی به همراه دارد زیرا یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتری‌های فعلی و احتمالی همین رسانه‌های اجتماعی است. موضوع صحبت در این ویدان نیز همین است یعنی نحوه‌ی استفاده‌ی مؤثر از رسانه‌های اجتماعی و منابع محدود به‌منظور بازاریابی برای کسب‌وکار کوچک شماست.

مارتین وکسمن به‌عنوان تحلیلگر رسانه‌های اجتماعی است که به کسب‌وکارها نحوه‌ی تولید محتوا و استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای رسیدن به اهدافشان را آموزش می‌دهد.

او در این ویدان به شما نشان می‌دهد که چطور با در نظر گرفتن دیدگاه مشتری از رسانه‌های اجتماعی به نفع شرکتتان استفاده کنید. یاد خواهید گرفت که چطور با استفاده از روش (الف ت ت) یک طرح بازاریابی برای رسانه‌های اجتماعی داشته باشید. انتشار، تولید و تبلیغ و جلب‌توجه برای کسب‌وکار کوچکتان

 

درس های دوره
  • تعاریف شبکه های اجتماعی

  • خوش آمدید

  • کسب و کار کوچک شما نیاز به شبکه های اجتماعی دارد

  • فایل های تمرین

  • شبکه های اجتماعی بزرگ را درک کنید

  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای گوش دادن به مشتریانتان

  • رسانه های اجتماعی را به آمیخته بازاریابی خود اضافه کنید

  • اهداف رسانه های اجتماعی خود را تعیین کنید

  • عادات حضور در رسانه های اجتماعی مشتریانتان را درک کنید

  • یک سیاست رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

  • یک برنامه رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

  • تیم رسانه های اجتماعی خود را بسازید

  • چگونه برای رسانه های اجتماعی زمان اختصاص دهید؟

  • گام های بعدی

دیدگاه کاربران (0)
59٬000تومان
  • 5درس
  • 14فایل
  • 46دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس
  • تعداد درس‌ها 5 فصل
  • زمان دوره 46 دقیقه
  • پشتیبانی مدرس ندارد
  • تعداد فایل آموزشی 14
  • سطح دوره مبتدی