روشهای خرید مدام در حال تغییرند. یکی از مهمترین اصول پایداری، ارتباط با مشتری، ارائهی محتوای مربوط به مخاطبان شما و کسبوکارتان است.
خریداران انتظار دارند که شما آنها را بشناسید، از سلایقشان باخبر باشید، در مورد خواستههایشان موافق باشید و در مقیاس بزرگ با آنها در ارتباط باشید.
انتشار محتوای مناسب مرز بین خرید مخاطبان از محصولات شما و نادیده گرفتن شماست.
دینا روثمن در این ویدان میخواهد نحوهی خلق محتوای مناسب و شخصیسازی را با شما در میان بگذارد تا مخاطبانتان هرلحظه پیگیر کارهای شما باشند. او نحوهی خلق پرسنای خریدار و ایجاد یک ارتباط شخصی با آنها را به شما یاد میدهد و طبق آمارها، جداول و رفتارها متوجه خواهید شد که چرا باید دائماً با مشتریان خود در ارتباط باشید.
با وقت گذاشتن برای درک بهتر مخاطبانتان و خلق محتوای مناسب با سلایق آنها میتوانید در بازار دیده شوید.
در این ویدان یاد خواهید گرفت:
چگونه محتوا با مشتری همخوان باشد؟، همخوانی با مشتری چیست؟، یک نمونه شخصیت برای مشتری خود بسازید، با ویژگیهای جمعیت شناختی مشتری همخوان باشید، با ویژگیهای رفتاری مشتری همخوان باشید، ساخت تجربه و محتوای شخصیسازیشده
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
همخوانی با مشتری چیست؟
-
یک نمونه شخصیت برای مشتری تان بسازید
-
با ویژگی های جمعیت شناختی مشتری، همخوان باشید
-
با ویژگی های رفتاری مشتری، همخوان باشید
-
ساخت تجربه و محتوای شخصی سازی شده
-
خدانگهدار
دوره ی بسیار خوبیه، خیلی سرراست و کاربردی