در دنیای امروز فروشندگانی را داریم که میفروشند و مهندسینی داریم که میسازند. اما چه کسی این دو رشته را به هم پل میزند؟ این مسئولیت اصلی مهندسی فروش است.
نیروی کار امروز شامل 0.5 میلیون مهندس فروش است و نیاز به آنها با نرخ 8 تا 10 درصدی در حال رشد است. اما برای مهندس فروش بودن باید مهارتهای تکنیکیتان را بامهارت روابط عمومی ترکیب کنید.
مهندسی فروش که به فروش فنی نیز شناخته میشود معمولاً یک شغل پردرآمد و پرطرفدار در دنیای امروز است. اما بسیاری حتی نمیدانند چنین شغلی وجود دارد.
جان کر، نویسنده و مدیر مسترینگ تکنیکال سِلز، بیش از 30 سال در شغل مهندس فروش تا معاون فروش سازمانی با بیش از 200 نفر پرسنل بوده است.
او در این مجموعه به شما میآموزد که فروش تکنیکی چیست؟ و مهارتهای کلیدی و تواناییهای لازم برای انجام این شغل را به شما میآموزد؛ ضمناً یک سری توصیه و تکنیک عالی برای شروع کار دارد مثلاینکه چطور مشکل بیزینس را کشف کنید و بعد تکنولوژیتان را به مشکل آن بیزینس گره بزنید و راهکارتان را به مشتری ارائه دهید.
مطالبی که شما در این ویدان میآموزید: تکنیکهای فروش چگونه عمل میکند؟، نقشها و مسئولیتها، نقطهنظر مشتری، اعتماد، همهچیز است، کشف ـ مشتریان فکر میکنند چه میخواهند؟، کشف تکنیکی، کشف کسبوکار، هنر صبوری
مطابقت دادن تکنولوژی و کسبوکار: قدرت 3، 3 مرد خردمند، تبدیلشدن به یک مهندس فروش شگفتانگیز،
سخنرانی فوق کوتاه: تئوری توجه، سفر زمان
همه را باهم در نظر بگیرید: رقیب شماره یک شما، پیروزی تکنیکی، پیروزی بیزینسی
این ویدان را به تمام فروشندههای حرفهای و همچنین افرادی که قصد راهاندازی یک استارتاپ را دارند توصیه میکنیم.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
نقش ها و مسئولیت ها
-
نقطه نظر مشتری
-
اعتماد همه چیزه
-
نقش ها
-
سوالات
-
تخصص FBA
-
کشف تکنیکی
-
کشف کسب و کار
-
هنر صبوری
-
قدرت سه
-
سه مرد خردمند
-
تبدیل شدن به یک مهندس فروش شگفت انگیز
-
تئوریِ توجه
-
سفر زمان
-
رقیب شمارۀ یک شما
-
پیروزی تکنیکی
-
پیروزی بیزینسی
سلام. خلاصه و مفید بود و بیشتر برای کسب و کارهایی که فروش B2B دارند مناسب هست و باید برای فروش B2C شخصی سازی کنیم
سلام ممنون از ویدان عالی بود.
نظرات خوبی در مورد فروش وبازاریابی دارد اما این در جای حکم فرماس که چهار چوب بازار سالم باشد ونکات کلیدی بازار در دست بازاریان باشد نه سرمایه داران بی فکر