توضیحات دوره
بازاریابی، سرمایه گذاریِ تجاری مهمی است. مقدار بودجه ای که برای بازاریابی در نظر می گیرد به طور مستقیم بر رشد و سودآوری تان تاثیر میگذارد. لوئان وایزمتخصص بازاریابی هزینه های بازاریابی و شیوه های مختلف تعیین بودجه بازاریابی را بررسی می کند. نحوه قیمت گذاری محصول را یاد گرفته، به ارزش طول عمر مشتری پی برده و با هزینه های فعالیت های مختلف بازاریابی آشنا شوید. علاوه بر این، رهنمودهایی در مورد بودجه بندی و مدیریت هزینه دریافت کرده و نحوه ی سنجش موفقیت تان را بیاموزید.
مباحث عبارتند از:
- تعیین اهداف بازاریابی؛
- قیمت گذاری محصولات و خدمات؛
- تعیین بودجه ی بازاریابی؛
- مدیریت و کاهش هزینه ها؛
سنجش آنچه برای کسب وکارتان اهمیت دارد.
درس های دوره
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
بازاریابی به عنوان یک سرمایه گذاری نه یک هزینه
-
تعیین اهداف
-
بر روی محصولات و خدمات قیمت بگذارید
-
اصطلاحات تخصصی بودجه بندی
-
ارزش دائمی مشتری
-
بودجه بازاریابی را تنظیم کنید
-
مقرون به صرفه بودن
-
توازن رقابتی
-
درصد فروش
-
هدف و وظیفه
-
هزینه بازاریابی
-
تبلیغات
-
تولید
-
محتوا
-
فناوری
-
هزینه ها را مدیریت کنید
-
هزینه ها را کاهش دهید
-
سنجش بازاریابی
-
تصمیمات داده محور
-
شاخص ها عملکرد کلیدی
-
بازگشت سرمایه
-
گام های بعدی