متقاعدسازی مهارتی است که به شما این امکان را میدهد که ایدههایتان را به دیگران ارائه دهید، بهگونهای که دیگران درباره نظرات و ایدههای شما متقاعد و نسبت به آنها ترغیب شوند.
در حال حاضر کوچینگ موفقترین راهی است که شرکتها از آن برای دلبستگی کارکنانشان استفاده میکنند، چون متوجه شدند از سبکهای مدیریتی قدیمی مؤثرتر است. شما بهعنوان یک کوچ برای اینکه بیشترین اثرگذاری را داشته باشید باید افکار و رفتار کارکنان خود را بفهمید، روانشناسی ترغیبی اینجا به کار برده میشود. ترغیبها به شما کمک میکند ایدهها و بازخوردهایتان را به متقاعدکنندهترین شکل بیان کنید.
متقاعدسازی در کوچینگ طی یک فرآیند انجام میشود و نه در یک مرحله و با چند بار صحبت کردن و مشاوره معمولی. روشهای متقاعدسازی در کوچینگ چگونه هست؟ در این دوره با این روشها آشنا خواهید شد.
برایان آهرن مدرس دوره تکنیکهای متقاعدسازی در کوچینگ 15 سال است که در مورد نفوذ اخلاقی و ترغیبی آموزش میدهد. کوچ تعداد زیادی از مدیران و صاحبان شرکتها بوده است. او در این دوره یک سری قوانین پایهای در مورد متقاعدسازی و ترغیب کردن افراد را به شما یاد میدهد. مطالعات دورهای که در طول این دوره میبینید به شما نشان میدهد که چطور از این توانایی در کوچینگ استفاده کنید. هر موقع که با انسان دیگری تعامل میکنید روانشناسی دخیل است و برای تغییر رفتارشان باید درک درستی از روشهای ترغیب کردنشان داشته باشید.
سرفصلهای دوره تکنیکهای متقاعدسازی در کوچینگ عبارتند از:
بررسی اجمالی کوچینگ و روانشناسی - شروع راپورت - اعتماد، راز کشف ناشناختهها - رفتارهای تغییر مسئولیتپذیری – نتیجهگیری
امیدواریم با چیزهایی که در این دوره یاد میگیرید به بقیه کمک کنید یک زندگی شخصی شاد و زندگی حرفهای موفقی داشته باشند.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
کوچینگ تأثیرگذار
-
پروسه کوچینگ
-
مهارتهای کوچینگ
-
روانشناسی کوچینگ
-
اهمیت روابط
-
ساخت روابط
-
مطالعه موردی روابط
-
اهمیت اعتماد
-
چگونه اعتمادسازی کنیم؟
-
مطالعه موردی اعتماد
-
ایدههایی برای مسئولیتپذیری
-
بازخورد دادن
-
مطالعه موردی مسئولیتپذیری
-
نتیجهگیری دستیابی به موفقیت حرفهای و شادی شخصی