تکنیک‌های کاربردی تبلیغ نویسی در رسانه‌های مختلف

  • جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • 222
  • 4
  • 0.0
توضیحات دوره

نوشتن متون تبلیغاتی هیچ‌وقت به این اندازه مهم نبوده است. بازدیدکننده‌ها زیر سه ثانیه تصمیمشان را درباره سایتی که به آن مراجعه کرده‌اند، می‌گیرند. پس در یک‌لحظه، فرصت می‌تواند به شما روی بیاورد یا برای همیشه از شما روی برگرداند.

تبلیغ نویسی یا Copywriting یعنی؛ برای معرفی یک کالا، خدمت، ایده و هر چیز دیگری، از کلمات و جملات اثرگذار بر مخاطب استفاده کنید. تأثیر کلام بر مخاطب و معجزه‌ای که انتخاب کلمات صحیح بر رفتار مشتری می‌گذارد بر کسی پوشیده نیست. شما با یادگیری مبانی آموزش تبلیغ نویسی، نه‌تنها می‌توانید تبلیغات خود را اثرگذارتر و به‌یادماندنی‌تر کنید بلکه فروش خود را هم افزایش دهید.

مهم‌ترین نقش کپی رایتینگ، ماندگار کردن پیام در ذهن مخاطب است. هر برندی مزایا و ابعاد مختلفی دارد که می‌توان برای تبلیغ برند از هرکدام از مزیت‌ها استفاده کرد؛ برای طراحی پیام تبلیغاتی با تأثیر بیشتر باید آن جنبه‌ای از محصول را انتخاب کنید که بتواند مخاطب را تحریک و اقدام به خرید کند.

مایک دوکت مدرس دوره نوشتن تبلیغ، با بیش از یک دهه سابقه در تبلیغ نویسی، به شما کمک می‌کند قوانین نوشتن متن‌های تبلیغاتی را بهتر درک کنید. همچنین به شما یاد می‌دهد برای هر نوع رسانه‌ای چه نوع متنی مناسب است. یاد می‌گیرید چطور سبک متن خود را با نوع مخاطبین خود مطابقت دهید. چندین اشتباه رایج را هم در این دوره بیان می‌کند تا شما این اشتباهات را مرتکب نشوید. چند نکته هم برای درخشیدن متن تبلیغاتی به شما یاد می‌دهد. هدف اصلی این دوره این است که شما پیام خاص خودتان را پیدا کنید و دراین‌ بین بیشترین لذت و منفعت را نصیب خودتان بکنید.

تا وقتی‌که آدم‌ها نیازهایی برای برطرف کردن داشته باشند، تبلیغات وجود خواهند داشت. اگر شما می‌توانید خوب بنویسید و پیامتان را خوب انتقال بدهید همه همیشه دنبالتان خواهند بود که برایشان کارکنید، مهم نیست تبلیغات شما توی سایت یا شبکه‌های اجتماعی باشد همه به یک‌شکل قضیه را پردازش می‌کنند. اینکه شک و تردیدشان را از بین ببرید و به آن‌ها حس مثبت بدهید سخت است ولی با تحقیق همه‌چیز آسان‌تر می‌شود. همیشه به دنبال راه‌های بهتر باشید و بیشتر مطالعه و تحقیق کنید.

نوشتن تبلیغ به‌نوعی برای کسب‌وکارها نقش بازاریابی را دارد، مخصوصاً برای کسب‌وکارهای اینترنتی که تنها از طریق یک صفحه مانیتور می‌توانند با کاربران ارتباط برقرار نمایند. با تبلیغ نویسی می‌توان با ساخت یک شعار تبلیغاتی مؤثر، یک بنر تبلیغاتی، یک پیام احساساتی، یک ایمیل، دکمه درخواست برای اقدام و … در یک نگاه مخاطب را جذب نمود. به‌این‌ترتیب مخاطبانی که در دنیای پرهیاهو و پرجنب‌وجوش اینترنت مشغول یافتن راه‌حل مشکلات، خرید یا امور سرگرم‌کننده می‌باشند، فقط در یک‌لحظه و با یک نگاه و درنگ بر روی متنی که کپی رایتر در قالب بنر یا دکمه درخواست برای اقدام طراحی نموده است می‌توانند به کسب‌وکار شما جذب شوند.

خیلی از افراد تبلیغ نویسی را کاری ساده می‌دانند، ولی واقعیت این است که باید نکات و ظرافت‌های زیادی را رعایت کنید تا بتوانید یک متن تأثیرگذار بنویسید. هنر یک تبلیغ نویس، خلق یک اثر ماندگار با کلمات است.

تبلیغ نویسی یکی از مهارت‌هایی است که درآمد بالایی دارد، در چند سال اخیر سروصدای زیادی را به راه انداخته است و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. تبلیغ نویسی شغلی است که اگر شما به‌عنوان یک فردِ علاقه‌مند، آموزش‌های آن را به‌درستی بگذرانید، هیچ‌گاه نگران پول و درآمد نخواهید بود. شما می‌توانید هم‌اکنون با مشاهده دوره نوشتن تبلیغ اولین قدم در مسیر حرفه‌ای شدن را محکم بردارید.

درس های دوره
  • آنچه در این دوره خواهید دید

  • نوشتن برای خوانندگان وب

  • محتوای خود را به روزرسانی کنید

  • زبان و لحن

  • اهداف کوچک و بزرگ

  • اهداف اکتسابی

  • اهداف بازاریابی بازگشتی

  • سایت و تبلیغ

  • ایمیل و تبلیغ

  • پست مستقیم و تبلیغ

  • شبکه اجتماعی و تبلیغ

  • اثر روانشناسی روی تبلیغ

  • محرک های روانشناسی-آماده سازی

  • محرک های روانشناسی-مدرک اجتماعی

  • محرک روانشناسی-قیمت

  • گریز از زیان و اثر برخورداری

  • شخصیت مشتری

  • چرا لحن صدا مهم است؟

  • صدای منفعل را حذف کنید

  • عنوان های موثر بنویسید

  • در کال تو اکشن استاد شوید

  • منابع نوشتن تبلیغ

دیدگاه کاربران (0)
192٬000تومان
  • 22ویدیو
  • 0فایل
  • 58دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس مایک دوکت
  • تعداد درس‌ها 8 درس
  • زمان دوره 58 دقیقه
  • سطح دوره متوسط