این دوره توسط جیل گریفین آموزش داده میشود که به مدت سه دهه توانسته در مورد استراتژیهای وفاداری مشتری تحقیق کند، بنویسد و صحبت کند.
یکی از سؤالاتی که بسیار مهم است اینست که چگونه میتوان وفاداری مشتری را پایهریزی کرد؟ پاسخ اینست که باید درک کنید که مشتری چگونه بر روی مسائل ارزشگذاری میکند و سعی کنید در آن موارد پیشرفت کنید.
مشتریان به طور غریزی در قلب خودشان میدانند که چه زمانی ارزش مطلب را ارائه میدهند و چه موقع این کار را نمیکنند که در این ویدان تفاوت این دو را متوجه خواهید شد؛ همچنین ارزشهای دست نخورده و ناگفتهای که مشتریان به دنبال آنها هستند را کشف خواهید کرد.
مبحث این ویدان با موضوع که «چرا این ارزش گذاریها مهم هستند؟» آغاز میشود و در ادامه 7 روش اثبات شده برای به حداکثر رساندن ارزشگذاری برای مشتری بیان میشود. آنها تفاوت ایجاد میکنند و شما باید بهترین جایگزین مشتری خود را برای خرید بعدیاش بدانید. باید درک کنید که چرا مشتریان برای شما ارزش میگذارند. شما باید قیمتگذاری را وارد پروسهی ارزشگذاری کنید و توجه زیادی به کارهایی که مردم انجام میدهند داشته باشید. ارزشگذاری باید حول مسائلی باشد که تغییر نمیکنند و در نهایت داستان ارزشهای خود را بازگو کنید.
برای هر روش یک مثال مطالعه شده که با موفقیت از آن روش استفاده شده است بیان میشود و در آخر این ویدان با یک برنامهی عملی ده روزه به پایان میرسد.
سرفصل مباحث این دوره عبارتند از:
چرا ارزش اهمیت دارد؟
آزمون «ارزشش را دارد» را بگذرانید
درست تفاوت قائل شوید
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
چالش های بازار جستجو کن و جایگزین کن
-
چرا ارزش اهمیت دارد؟
-
با ایجاد تفاوت تغییر زمینه را از بین ببرید
-
بهترین جایگزین بعدی مشتری خود را پیدا کنید
-
ببینید چرا مشتری برای شما ارزش قائل است؟
-
قسمت قیمت گذاری برای داستان ارزش خود ایجاد کنید
-
توجه زیادی صرف آن چه افراد انجام می دهند کنید
-
ارزش را حول چیزهایی که تغییر نمی کنند ایجاد کنید
-
داستان ارزش خود را تعریف کنید
-
ایجاد برنامه ارزش ۱۰ روزه برای خودتان
-
فایل تمرین- برنامه ده روزه ارزش
معمولی بود
سپاس فراوان از زحمات شما
عالی بود
خووووب
عالی بود متشکرم
بسیار عالی بود و استفاده کردم .سپاسگزارم از جناب دکتر ربانی که همیشه ایده های خلاقانه دارند و بفکر رشد و شکوفایی هموطنان خودشان هستند .
مثل همیشه خوب وعالی