هر معاملهای در دنیای کسبوکار، چه کالایی بفروشیم یا خدماتی ارائه بدهیم، یک عنصر مشترک دارد و آن این است که با مردم سروکار دارد. آدمها با آدمها کار میکنند و این قلب خدمات مشتری است.
چه بهصورت رودررو، در یک صنعت، پشت تلفن، در یک مغازه یا در محلی در دفتر مشتری باشید، صرفنظر از اینکه کجا باشید، خدمات مشتری عامل اصلی و مهمی است که تعیین میکند که آیا مشتری با شما کار میکند؟ و اگر بله چگونه؟ همینطور احتمال اینکه این کار را دوباره تکرار کند وجود دارد یا خیر؟
آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به مشتری خدمات ضعیف ارائه کرده و بعد با آنها روبوسی و خداحافظی میکنید؟
یا اینکه برای مشتری تجربهای عالی ایجاد کرده و سرویس خوبی به او ارائه میدهید؟ که در این صورت احتمال دیدن دوبارهی آن مشتری بسیار زیاد است.
خدمات مشتری چیست؟ چگونه خدمات مشتریان بینظیری را در سازمان خود ارائه دهیم؟ چه چیزی شما را به سمت ارائهی خدمات عالی مشتری سوق میدهد؟ خدمات چه تأثیری بر وفاداری مشتری دارد و تمایل او را به اینکه بارها و بارها با شما کار کند بالا میبرد؟
چگونه تأثیر اولیهی بد یا پایانی ضعیف میتواند تجربهی رضایتبخش مشتری را خراب کند؟ و برای پرداختن به مشتریان سخت، عصبانی و ناراضی چه باید کرد؟
اینها پرسشهایی است که در این دورهی آموزشی توسط نوآه فلمینگ کارشناس خدمات مشتری به آن پاسخ داده میشود. نوآه فلمینگ طی 10 سال گذشته به شرکتهایی که سالانه بین 2 میلیون تا بیش از 2 میلیارد دلار درآمد دارند کمک کرده و میکند تا روابط مشتریای ایجاد کند که سوددهی بالا و پایداری خوبی داشته باشد.
با به کار بستن اصولی که این ویدان به شما ارائه میکند، شما میتوانید در سازمانتان، نوع مهمتری از خدمات مشتری که به خدمات حضوری معروف است را بهبود ببخشید. این ویدان چگونگی ارائه خدمات بینظیر را به نمایندگان خدمات مشتری میآموزد و سبب میشود شما بتوانید روابطی مثبت، پربار و درازمدت با مشتریانتان ایجاد کنید.
پس همانطور که میدانید خدمات مشتری بسیار مهم است و با اتمام این ویدان امیدواریم بتوانید به درکی از این برسید که چگونه خدمات مشتری را درزمانی که اهمیت به سزایی دارد، به نحو مؤثری بهبود ببخشید.
موضوعات مطرحشده در دوره خدمات مشتریان موفق:
خدمات مشتریِ محرک وفاداری مشتری، بخش اساسنامهی خدمات مشتری، قدرت تأثیر اولیه، شناخت درست مشتریان، اجرای فرآیند خدمات مشتری، انواع مشتریانی که به آنها خدمت میدهید
بخش خدمات بیشتر: استفاده از تماس فردی، ساکت بودن و گوش دادن، فروش در خدمات،
بخش نکات ظریف: اصول، درخواست بازخورد، چه وقت به مشتریان نه بگوییم؟، چطور پیگیری کنیم؟
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
خدمات مشتری محرکِ وفاداری مشتری
-
قدرت تاثیر اولیه
-
شناخت مشتری
-
اجرای فرایند خدمات مشتری
-
انواع مشتریایی که بهشون خدمات می دین رو شناسایی کنین.
-
از تماس فردی استفاده کنین
-
ساکت باشین و گوش کنین
-
فروش در خدمات
-
اصول
-
درخواست بازخورد
-
چه وقت به مشتری ها نه بگیم
-
چطور پیگیری کنیم
-
نتیجه گیری