نوشتن برای مشتریان در رسانههای اجتماعی میتواند گیجکننده باشد.
شاید هر هفته یک کانال اجتماعی جدید بیاید، یا توییتر و فیسبوک گزینه جدیدی به کانالهای خدمات به مشتری اضافه کنند با تمام این تغییرات، پرورش مهارتهای مناسب نوشتن و بهروز نگهداشتن آن سخت است.
این دوره توسط لزلی اوفلاهان متخصص در نگارش و مشاور مراکز تماس آموزش داده میشود؛ کار او کمک به متخصصان خدمات به مشتری است که بتوانند یک ایمیل یا چت عالی در شبکههای اجتماعی بنویسند در این دوره میآموزید که خدمات به مشتری در شبکهها چه تفاوتی با کانالهای سنتی مانند تلفن و ایمیل دارد و بعد توضیح میدهد که چگونه در نوشتههای خود از لحن غیررسمی استفاده کنید؛ بله با استفاده از ایموجی ها، و همچنین آموزش میبینید چه زمانی در شبکههای اجتماعی از الگوهای آماده استفاده کنید و چطور میتوانید مشتریهای بیادب و آزاردهنده را مدیریت کنید.
با گذراندن این دوره و کامل کردن تمام تمرینها در مسیری قرار میگیرید که نماینده عالی خدمات به مشتری در رسانههای اجتماعی میشوید.
سرفصلهای دوره «نوشتن برای رسانههای اجتماعی» عبارتاند از:
پاسخگو باشید، یک لحن کلام شخصی و متناسب با برندتان درج کنید، چگونه بحث را به کانالی خصوصی منتقل کنیم؟، قالبهایی برای پاسخهای رسانههای اجتماعی به مشتریان بنویسید.، نحوه مدیریت افراد زباندراز و اهل باندبازی، نحوه کنار آمدن با محدودیتهای شخصیتی، قواعد نشانهگذاری و دستور زبان مرسوم را رعایت کنید
-
خوش آمدید
-
چگونه مراقبت از مشتری در فضای شبکه های اجتماعی متفاوت از حالت عادی است؟
-
با مدیرتان بررسی کنید
-
به سرعت به مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی پاسخ دهید
-
در رسانه های اجتماعی شفاف باشید
-
محورهای کانال ارتباطی خود را با وقار مدیریت کنید
-
کتاب برند
-
از یک لحن غیررسمی ولی حرفه ای استفاده کنید
-
چگونه می توان همدلی نشان داد؟
-
چگونه می توانید نشان شخصی خود را پای پاسخ هایی که می دهید مهر کنید
-
چگون می توان از احساسات و شکلک ها استفاده کرد؟
-
چه زمانی به یک کانال خصوصی برویم؟
-
چرا باید پس از یک مبادله خصوصی به سمت عمومی شدن رفت؟
-
قالب های آماده در مقایسه با متن آزاد
-
قالب های آماده را به راحتی سفارشی کنید
-
چگونه می توان مشتریان گستاخ را مدیریت کرد؟
-
چگونه می توان مفید بود؟
-
چگونه می توان افراد ترسناک را مدیریت کرد؟
-
استفاده از هایپرلینک ها برای تراکنش بیشتر
-
چگونه از اختصارات استفاده شود؟
-
قوانینی که می توانید و نمی توانید آن را بشکنید
-
گام های بعدی