دیجیتال مارکتینگ | اتوماتیک کردن سیستم خرید و فروش

  • شنبه 29 ارديبهشت 1403
  • 272
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

اتوماتیک کردن سیستم خریدوفروش از مجموعه درس‌های دوره دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده چیست؟ چگونه می‌توانید به نفع خودتان از آن استفاده کنید؟ اصطلاح برنامه‌ریزی‌شده در این دوره یعنی اتوماتیک کردن خریدوفروش رسانه‌ای تبلیغ‌کننده با استفاده از تکنولوژی. اگر به گوگل ادورز بروید و یک اکانت ایجاد کنید و تبلیغی درست کنید که برای یک عبارت خاص نشان داده شود، آن موقع یک تبلیغ برنامه‌ریزی‌شده ایجاد کرده‌اید و تعیین کردید که برای یک شرایط خاص مثل یک عبارت جستجو شده نشان داده شود. شما شرایط نشان دادن این تبلیغ را اتوماتیک کردید تا به کاربری نشان داده شود که به نظر می‌آید به او مربوط است و به دنبال چیزی هست که شما دارید. این اساس تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده است، یعنی اتوماتیک کردن سیستم خریدوفروش تبلیغات با استفاده از تکنولوژی.

اتوماتیک کردن سیستم تبلیغات و خریدوفروش چه فوایدی دارد؟ شما می‌توانید از این سیستم برای برندینگ، افزایش بازدید و آگاهی و یا هدفی خاص برای یک کمپین استفاده کنید. می‌توانید تبلیغ خود را برای کاربری که قبلاً در وب‌سایت شما بوده نشان دهید. همچنین می‌توانید از بازاریابی و تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده برای جذب مشتری استفاده کنید. می‌توانید تعیین کنید که این‌ها در دیوایس های خاصی نشان داده شوند یا به کانال مشخصی بروند. با استفاده از کمپین‌های توسعه مشتری، مشتری‌های قبلی خودتان را مجاب به خرید کنید که این کمپین‌ها بر اساس تاریخچه خرید آن‌ها و یا ویژگی‌هایی که دارند، ایجاد می‌شوند.

مت بیلی در دوره اتوماتیک کردن سیستم خریدوفروش در 6 بخش این موارد را به شما آموزش می‌دهد: اصول اولیه عملکرد برنامه‌ریزی‌شده چیست. تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده و عملکرد آن را در مقابل فروش سنتی خرید تبلیغ‌ها را مقایسه می‌کند. مزایده‌های آنی را بررسی می‌کند. جریان کاری تبلیغات برنامه‌ای را بررسی می‌کند. نحوه هدف‌گذاری برنامه‌ریزی‌شده را توضیح می‌دهد و درنهایت تقلب در تبلیغ‌های برنامه‌ریزی‌شده را یادآور می‌شود. در این دوره اصول اولیه تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده را یاد می‌گیرید.

تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده یا Programmatic Advertising از جدیدترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ به‌حساب می‌آید که تا مدتی دیگر روند تبلیغات و مدیریت آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. حتی اگر ازجمله افراد حرفه‌ای حوزه دیجیتال مارکتینگ هم باشید و از تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده استفاده نمی‌کنید، در آینده به چنین کاری مجبور خواهید شد؛ چراکه تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده یکی از جریان‌سازترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ حال حاضر است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته بیش از ۳۳ میلیارد دلار روی تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده هزینه شده است.

 

تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده برای رهایی از روش‌های قدیمی طراحی‌شده است. در روش‌های قدیمی یا موفق می‌شدید یا شکست می‌خوردید که این موضوع هزینه زیادی را برای بازاریاب‌ها در پی داشت. حال با تکیه‌بر الگوریتم‌ها می‌توانید هزینه‌های اضافی را حذف کنید و با برنامه‌ریزی بیشتری سرمایه‌گذاری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را با یکسری اطلاعات تکمیل کنید.

تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده به‌وسیله هوش مصنوعی می‌تواند تبلیغات را بهینه کند. درواقع این سیستم به‌صورت خودکار یاد می‌گیرد که چه مدل کمپینی می‌تواند حداکثر بازخورد را داشته باشد. موضوع جالب اینجاست که چنین روشی کاملاً عملکرد مثبت دارد. در گزارش‌ها به این نکته اشاره‌شده است که استفاده از تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند نرخ تبدیل (Conversions Rate) را تا ۵۰۰ درصد افزایش دهد.

درس های دوره
  • آنچه در این دوره خواهید دید

  • خرید برنامه‌ریزی‌شده

  • کاربردهای برنامه‌ریزی‌شده

  • رسانه‌های برنامه‌ریزی‌ شده

  • کانال‌ها و مخاطبین برنامه‌ریزی‌ شده

  • استفاده از ویدئو در تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده

  • تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده در موبایل و اپلیکیشن‌ها

  • هدف‌گذاری پیشرفته

  • تبلیغات آنی

  • مقدمه

  • رویکرد خرید تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده - ناشرها

  • رویکرد خرید تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده - تبلیغ‌کنندگان

  • بازار تبلیغات سنتی

  • سرور تبلیغات - پیگیری کاربران

  • پلتفرم مدیریت داده (DMP)

  • رویکرد خرید تبلیغ - چه چیزهایی تغییر کرده است؟

  • رویکرد تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده

  • مقدمه

  • هدف‌گذاری رفتاری

  • برنامه‌ریزی ‌شده و آنی

  • خرید آنی - DSP و SSP

  • پروسه RTB

  • تبلیغ اصلی برنامه‌ریزی‌شده

  • مقدمه

  • سیستم‌های اولیه در تبلیغات برنامه‌ریزی‌ شده

  • چگونه کار می‌کند؟

  • شفافیت در تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده

  • مقدمه

  • هدف‌گذاری به کمک داده‌های شخصی

  • هدف‌گذاری به کمک داده‌های واسطه

  • سه راه هدف‌گذاری - براساس ایمپرشن

  • سه راه هدف‌گذاری - براساس مخاطب

  • سه راه هدف‌گذاری - براساس مشتری

  • مثالی از هدف‌گذاری براساس مشتری

  • مقدمه

  • تقلب در تبلیغات دیجیتال

  • انواع تقلب در تبلیغات

  • تخمین میزان تقلب در تبلیغات

  • تقلب در تبلیغات

  • چگونه با تقلب در تبلیغات مقابله کنیم؟

دیدگاه کاربران (0)
199٬000تومان
  • 40ویدیو
  • 0فایل
  • 72دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس مت بیلی
  • تعداد درس‌ها 6 درس
  • زمان دوره 72 دقیقه
  • سطح دوره متوسط