دیجیتال مارکتینگ | ایمیل مارکتینگ

  • شنبه 29 ارديبهشت 1403
  • 145
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

ایمیل مارکتینگ چیست؟ ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یک روش اصولی برای ایجاد وفاداری مشتریان به یک کسب‌وکار است و عاملی مهم در فروش محصولات و خدمات به‌حساب می‌آید. شما از طریق ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی می‌توانید مشتریان و یا کاربران سایت خود را همیشه در کنار خود داشته باشید. در این مدل از بازاریابی دیجیتال شما ابتدا باید ایمیل کاربران سایت خود را به‌صورت هوشمند دریافت کنید، سپس از طریق ابزارهای ایمیل مارکتینگ و سرویس‌های ارسال ایمیل انبوه، برای آن‌ها ایمیل‌های هدفمند ارسال کنید.

مت بیلی با سابقه کاری 2 دهه در دیجیتال مارکتینگ، دوره ایمیل مارکتینگ را در 8 درس به شما آموزش می‌دهد. درس اول معرفی ایمیل مارکتینگ است. در این درس یاد می‌گیرید که ایمیل مارکتینگ چگونه کار می‌کند و همچنین توانایی‌ها و ویژگی‌های آن بررسی می‌شود. درس دوم در رابطه با المان‌های یک ایمیل است. در این درس یاد می‌گیرید که یک ایمیل از چه المان‌هایی تشکیل‌شده و برای پیش‌نمایش ایمیل برنامه‌ریزی می‌کنید تا یک ایمیل ایجاد کنید و از مسائل قانونی اطمینان حاصل می‌کنید. درس سوم کار کردن با یک فراهم‌کننده سرویس ایمیل (ESP) است، در این درس ساختار اکانت ها بررسی می‌شود و به شما کمک می‌کند که بدانید چطور کمپین‌ها لیست‌ها و گزارش‌ها باهم کار می‌کنند. درس چهارم درباره این است که لیست خودتان را ایجاد و نگهداری کنید. در این درس نحوه ساخت و نگهداری لیست مشترکین بررسی می‌شود. درس پنجم دوری از جریمه‌های اسپم است. در این درس ایمیل اسپم تعریف می‌شود. اینکه چطور نسبت به هدف و عملکرد به انواع مختلف ایمیل اعمال می‌شود. درس ششم قابلیت تحویل ایمیل است. در این درس یاد می‌گیرید که هدف‌گذاری روی مخاطب چگونه کار می‌کند و چرا باید بخش اساسی از استراتژی ایمیل مارکتینگ شما باشد. درس هفتم درباره ارزیابی کمپین است. ارزیابی‌های مختلف برای هر مرحله، معنی آن‌ها، نحوه بهبود هر معیار و هدف اصلی لندینگ پیج در یک کمپین است. درس هشتم اصول اولیه اتوماتیک سازی است. در این درس راه‌های ساده‌ای برای اتوماتیک سازی را یاد می‌گیرید که باعث می‌شود تأثیر کسب‌وکار و وفاداری مشتریان خودتان را بیشتر کنید.

در پایان دوره ایمیل مارکتینگ، درباره ایمیل مارکتینگ و دلایل کلیدی تأثیرگذاری این روش می‌دانید. با المان‌های اساسی فرمت‌های ایمیل آشنا می‌شوید. مزایای یک کمپین ایمیل از طریق یک فراهم‌کننده سرویس ایمیل را یاد خواهید گرفت. نحوه ساخت و نگهداری لیست اعضا را یاد می‌گیرید. همچنین می‌توانید از فیلترهای اسپم دوری‌کنید. می‌توانید ایمیل‌ها را دسته‌بندی و شخصی‌سازی کنید تا قابلیت تحویل آن‌ها را بهتر کنید و یک کمپین و ایمیل را ارزیابی کنید. همچنین با مفاهیم اولیه و اتوماتیک سازی ایمیل‌ها آشنا می‌شوید.

در دوره ایمیل مارکتینگ مفاهیم اولیه ایمیل مارکتینگ را یاد می‌گیرید، اینکه ایمیل چگونه کار می‌کند، چگونه تصمیم‌هایی بر اساس داده‌ها بگیرید و چطور کمپین‌های ایمیل در کنار دیگر کانال‌های دیجیتال شما کار می‌کنند.

ایمیل مارکتینگ به‌اصطلاح همانند شمشیر دو لبه است. اگر آن را درست و اصولی انجام دهید، مشتریان شما بیشتر و وفادارتر خواهند شد و فروش شما طبیعتاً افزایش پیدا خواهد کرد و همچنین از طرف دیگر در صورت ارسال ایمیل‌های متوالی و بی‌ارزش می‌توانید مشتریان را ازدست‌داده و همچنین به اعتبار برند خود لطمه وارد کنید.

درس های دوره
  • آنچه در این دوره خواهید دید

  • مقدمه

  • معرفی ایمیل مارکتینگ

  • تاریخچه و تکامل ایمیل مارکتینگ

  • فراگیر شدن ایمیل

  • عوامل اصلی اثربخشی ایمیل

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • عناصر اولیه ایمیل

  • پیش‌نمایش ایمیل و توسعه ایمیل

  • الزامات قانونی، پاورقی ایمیل و گزینه‌های اشتراک

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • نیاز به ESP و ظهور آن

  • کمپین ایمیل و ویژگی‌ها و تنظیمات ESP

  • ساخت کمپین ایمیل

  • ویژگی‌های گزارشی ESP

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • اهمیت ساخت لیست مشترکین ایمیل

  • لیست مشترکین‌تان را بسازید

  • گزینه‌های مشترکین

  • تاکتیک‌های ساخت لیست

  • مدیریت لیست مشترکین

  • دسته‌بندی لیست مشترکین

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • عناصر اولیه ایمیل

  • تعریف اسپم

  • قوانین و مقررات اسپم

  • متدهایی برای مبارزه با اسپم

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • تحویل‌پذیری چیست؟

  • با پیش‌نمایش ایمیل، تحویل‌پذیری را بهبود ببخشید

  • مقابله با مشکلات تحویل‌پذیری

  • روی تحویل به موبایل تمرکز کنید

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • قیف سنجش ایمیل

  • سنجش ایمیل

  • ویژگی‌های لندینگ‌پیج

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • پاسخ‌دهندگان خودکار

  • ایمیل تشکر

  • مجموعه ایمیل‌های خوشامدگویی

  • کمپین‌های ایمیل راه‌اندازی‌شده

  • نکات کلیدی

دیدگاه کاربران (0)
199٬000تومان
  • 49ویدیو
  • 0فایل
  • 187دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس مت بیلی
  • تعداد درس‌ها 9 درس
  • زمان دوره 187 دقیقه
  • سطح دوره متوسط