دیجیتال مارکتینگ | بهینه سازی نرخ تبدیل سایت

  • جمعه 21 ارديبهشت 1403
  • 143
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

بهینه سازی نرخ تبدیل وبسایت یا Conversion Rate چیست؟

اگه ۵۰۰ نفر از کاربران یک صفحه محصولی رو ببینن و ۱۰ نفر از آنها محصول رو خریداری کنن نرخ تبدیل (Conversion Rate) برای خرید محصول مورد نظر ۲٪ میشه (۱۰نفر تقسیم بر ۵۰۰ نفر). کاربران در سایت یا اپلیکیشن شما وقتی از قسمتی به قسمت دیگه حرکت می‌کنن در هر مرحله نرخ تبدیلی اتفاقی می‌افته. با افزایش این نرخ‌های تبدیل و برطرف کردن موانعی که هنگام تعامل با سایتتون مواجه میشن، استفاده از ترافیک کاربران ورودی رو میشه بهینه تر کرد.

تلاش ها در دیجیتال مارکتینگ نباید صرفا به افزایش ترافیک منتهی شود و هدف نهایی نرخ تبدیل است. اگر بازاریابی دیجیتال به شکل صحیح انجام نشود، منابع شما را از بین برده و نتایج مورد نظر را حاصل نمی کند.

در این دوره با مزایای اصلی آزمایش صحیح وبسایت و نحوه استفاده از یک رویکرد مشتری محور برای افزایش نرخ تبدیل آشنا می شوید. همینطور می آموزید چطور تلاش های بازاریابی خود را متمرکز کرده و با استراتژی ها و تکنیک های کلیدی، فرصت های از دست رفته تبدیل را احیا کنید.

هر روز شرکت های بیشتری از دیجیتال مارکتینگ بهره می برند و افزایش مهارت در این حوزه رقابتی، برای داشتن یک مسیر شغلی موفق ضروری است.
این دوره آموزشی با هدف کمک به شما برای کسب مهارت در شاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، شبکه های اجتماعی، هزینه به ازای کلیک (PPC)، بهینه سازی تبدیل سایت، آنالیتیکس وب، بازاریابی محتوا، ایمیل و بازاریابی موبایلی طراحی شده است.

دیجیتال مارکتینگ یکی از سریع الرشدترین صنایع دنیاست و دریافت گواهی این دوره به شما کمک میکند ارزش خود را در بازار بالا برده و مهارت های خود را افزایش دهید.

چه به دنبال مسیر شغلی تازه ای در دیجیتال مارکتینگ باشید یا صرفا بخواهید تقاضا برای خود را نزد کارفرمایان آتی افزایش دهید، این دوره شما رو برای رسیدن به هدف آماده می کند.

دوره بهینه سازی نرخ تبدیل سایت یکی 12 دوره از مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ می باشد.

 

درس های دوره
  • آنچه در این دوره خواهید دید

  • چه فایده ای دارد

  • اهداف

  • بهینه سازی تبدیل و سئو

  • بهینه سازی تبدیل و شبکه های اجتماعی

  • بهینه سازی تبدیل و جستجوی پولی

  • بهینه سازی تبدیل و لیست ایمیل ها

  • بهینه سازی تبدیل و آنالیتیکس

  • بهینه سازی تبدیل و دنیای موبایلی

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • چه فایده ای دارد

  • اهداف

  • معرفی بهینه سازی نرخ تبدیل

  • اصول موفقیت

  • مثال آمازون

  • چه چیزی را آزمایش کنیم

  • اصول متقاعد سازی رابرت کیالدینی

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • چه فایده ای دارد

  • اهداف

  • درک AIDAS

  • درک جریان اطلاعات

  • مثالهایی از حفظ جریان

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • چه فایده ای دارد

  • اهداف

  • مشخص کردن اهداف بازدیدکنندگان

  • مدلسازی مشتریان

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • چه فایده ای دارد

  • اهداف

  • مشخص کردن پیام

  • فروش کارامدتر

  • ریزمحتوا

  • اگر محتوای شما تبدیل نمیکند چه؟

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • چه فایده ای دارد

  • اهداف

  • صفحات فرود

  • عناصر یک صفحه فرود عالی

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • چه فایده ای دارد

  • اهداف

  • عناصر طراحی

  • چیدمان صفحه

  • ملاحظات فنی

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • چه فایده ای دارد

  • اهداف

  • سه عامل کلیدی تبدیل

  • سه عامل در عمل

  • نکات کلیدی

دیدگاه کاربران (0)
199٬000تومان
  • 59ویدیو
  • 0فایل
  • 71دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس لیلاک بالوک
  • تعداد درس‌ها 8 درس
  • زمان دوره 71 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی