تبلیغات کلیکی یا PPC که از درسهای دوره دیجیتال مارکتینگ است، از برد گدز، مربی این دوره میآموزید که تبلیغات کلیکی چگونه کار میکند و تواناییهای آن را مشاهده میکنید. در آخر این دوره شما قادر خواهید بود تبلیغات کلیکی یا روش پرداخت درازای هر کلیک (PPC) را تعریف کنید و بدانید که این روش در انواع مختلف کسبوکار چگونه جواب میدهد. با مزایای اصلی تبلیغات کلیکی آشنا میشوید و درنهایت میتوانید 3R را توضیح بدهید.
سرفصلهای آموزشی دوره دیجیتال مارکتینگ (تبلیغات کلیکی یا PPC) عبارتاند از: معرفی تبلیغات کلیکی (PPC)، روانشناسی جستجو، سلسلهمراتب اکانت، تبلیغات جستجو و هدفگذاری کلمه کلیدی، افزایش ریچ (Reach) در شبکه نمایش، دسترسی به مخاطبان هدف، قیف خرید، مزایدهٔ جستجوی پولی، تنظیم و اندازهگیری اهداف بازاریابی، چگونه از PPC در استراتژی دیجیتال استفاده کنیم؟
-
مقدمه
-
تعریف تبلیغات پولی جستجو
-
PPC چگونه در کسبوکارهای مختلف عمل میکند؟
-
مزایای PPC
-
سه R در PPC
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
پروسه جستجو
-
لندینگپیج
-
تنظیم اهداف برای جستجوی موفق
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
سلسله مراتب یک اکانت PPC
-
تنظیمات کمپین
-
ساختاربندی گروه تبلیغاتی
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
چگونه یک تبلیغ جستجوی متقاعدکننده بسازیم؟
-
چگونه کلمات کلیدی و جستجوها با هم کار میکنند
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
شبکه نمایش و ریچ (Reach) در آن
-
تنظیمات هدفگذاری در شبکه نمایش
-
فرمتهای تبلیغاتی در دسترس
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
مخاطب کیست؟
-
بازاریابی مجدد در جستجو و شبکه نمایش
-
دسترسی به مخاطبین جدید
-
تقسیمبندی مخاطبین براساس رفتارشان
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
بررسی کلی قیف خرید
-
هدفگذاری کاربران در طول قیف
-
کانالهایی که میتوان در قیف خرید از آنها استفاده کرد
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
عملکرد رنکینگ تبلیغات
-
اثر پیشنهادات بر روی موقعیت تبلیغ
-
امتیاز کیفیت
-
نتیجه گیری
-
مقدمه
-
تنظیم کردن و اندازهگیری اهداف بازاریابی
-
تصمیمگیریهای براساس دادهها در پیشنهاد دادن و مدیریت اکانت
-
چگونه مسیر یک مشتری میتواند از مدیریتِ اختصاصدادن برای پیشنهاد دادن استفاده کند
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
PPC و سایر کانالهای بازاریابی
-
مدیریت PPC در انواع کسبوکارها
-
ویژگی PPC
-
نکات کلیدی