در دنیای آفلاین، شاید متوجه نباشید مشتریان چطور با کسب و کار شما آشنا شده اند، در فروشگاه شما به چه چیزهایی نگاه کرده اند، یا اینکه خرید های قبلی آنها چه تاثیری روی تصمیمات کنونی دارد. داده های جمع آوری شده از دیجیتال آنالیتیکس می تواند به تمام این سوالات و سوالات بیشتر پاسخ دهد. در این ویدان می آموزید چطور از آنالیتیکس برای دسترسی به اطلاعات ارزشمند برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنید. با سطوح مختلف آنالیتیکس و چگونگی ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان خود با استفاده از مدل بلوغ آشنا خواهید شد. درباره معیارها، ابعاد و شاخص های کلیدی عملکرد بیاموزید و اینکه چطور نتایج تحلیل های خود را گزارش کرده و ارائه کنید.
بیاموزید چطور می توانید مفاهیم و تکنیک های بخش بندی را گسترش دهید و از روش شش سیگما برای بهبود و اصلاح تحلیل ها و رسیدن به نتایج معناداری که به شرکت شما کمک میکند استفاده کنید. نهایتا با بهترین روش ها در بررسی موفقیت کمپین ها، آزمایش بخش های مختلف سایت برای بررسی نرخ تبدیل، و اهمیت «چندگانگی» در دیجیتال آنالیتیکس آشنا شوید.
هر روز شرکتهای بیشتری از دیجیتال مارکتینگ بهره می برند و افزایش مهارت در این حوزه رقابتی، برای داشتن یک مسیر شغلی موفق ضروری است.
این دوره آموزشی با هدف کمک به شما برای کسب مهارت در شاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، شبکه های اجتماعی، هزینه به ازای کلیک (PPC)، بهینه سازی تبدیل سایت، آنالیتیکس وب، بازاریابی محتوا، ایمیل و بازاریابی موبایلی طراحی شده است.
دیجیتال مارکتینگ یکی از سریع الرشدترین صنایع دنیاست و دریافت گواهی این دوره به شما کمک میکند ارزش خود را در بازار بالا برده و مهارتهای خود را افزایش دهید.
چه به دنبال مسیر شغلی تازه ای در دیجیتال مارکتینگ باشید یا صرفا بخواهید تقاضا برای خود را نزد کارفرمایان آتی افزایش دهید، این دوره شما رو برای رسیدن به هدف آماده می کند.
دوره دیجیتال آنالاتیکس یکی 12 دوره از مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ می باشد.
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
چرا دیجیتال آنالیتیکس
-
آنالیتیکس چیست
-
نقش تحلیلگر
-
چقدر دشوار است
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
چرا بلوغ
-
مدل بلوغ چیست
-
مدل بلوغ دیجیتال آنالیتیکس
-
مدیریت، اداره و انطباق
-
اهداف و حیطه کاری
-
تیم و تخصص
-
فرایند و بهبود مستمر و متدولوژی
-
ابزارها، تکنولوژی و یکپارچه سازی
-
مطالعه موردی
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
ابعاد و متریک ها
-
بلوک سازنده مخاطب
-
بلوک سازنده جذب
-
بلوک سازنده رفتاری
-
بلوک سازنده تبدیل
-
متریک های محاسبه شده
-
متریک های مرکب
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
چارچوب زنجیره ارزش پورتر و محوریت بازاریابی
-
چرخه عمر مشتری
-
پرسونا و مسیر جریان
-
تناظر ویژگی ها و عملکردها با پرسونا و چرخه عمر
-
قدرت پروژه های پایلوت
-
برنامه ریزی
-
حریم خصوصی و اخلاقی
-
نفرین داده ها، فلج آنالیز
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
نقطه شروع
-
شاخص کلیدی عملکرد چیست
-
بهترین KPI
-
انتخاب KPI درست
-
حیاتی برای کیفیت CTQ
-
مولفه های KPI خوب
-
نرخ پرش
-
ارزش متوسط سفارش - متریک یا KPI
-
سنجش مشارکت
-
چند KPI نیاز است
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
چرا بخش بندی کنیم
-
مثال جمعیت N
-
رویکرد RFM
-
بخش های آماده و سفارشی
-
بخش بندی ABC
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
انواع آنالیتیکس
-
بهبود مستمر و حل مساله با شش سیگمای ناب
-
تعریف
-
سنجش
-
آنالیز
-
بهبود
-
کنترل
-
مثالهای فرایند آنالیز
-
نکات کلدیدی
-
مقدمه
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
رهگیری کمپین چیست
-
اجزای کمپین
-
تاثیر ادبلاکرها
-
رسانه پولی، شخصی و اکتسابی
-
مدلسازی تخصیص و ترکیب رسانه ای
-
کمک به تبدیل
-
مدلهای تخصیص
-
تخصیص آفلاین
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
مزایای تست
-
طراحی وب
-
آزمون فرضیه
-
مزایا و معایب آزمون A-B
-
آزمون چند متغیره
-
مزایا و معایب آزمون چندمتغیره
-
نکات کلیدی
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
داشبورد چیست
-
جریان کاری آنالیز و گزارش دهی
-
برنامه ریزی داشبورد
-
انتخاب نحوه نمایش
-
اصل گشتالت
-
مشکلات متداول در طراحی داشبورد
-
نمایش دقت یا مقیاس
-
حذف برای بهبود
-
هنر داستان سرایی
-
نکات کلیدی
-
مقدمه
-
چه فایده ای دارد
-
اهداف
-
چشم انداز پیچیده مارتک
-
انتخاب پلتفرم وب آنالیتیکس
-
داده های کیفی
-
اطلاعات رقابتی
-
سوشال آنالیتیکس
-
داده های فروش و سیستم مرکزی
-
ابزارها
-
نکات کلیدی