در دوره راهکارهای بینظیر تولید محتوا، حمیدرضا محمودی، با 20 سال سابقه در حوزه بازاریابی و فروش و تبلیغات، از علم پنهان پشت انتقال اجتماعی سخن میگوید. در این دوره توضیح داده میشود که چرا همه اطلاعات از داستانها و شایعات آنلاین تا محتواهای آنلاین مثل تبلیغات و ویدئوها فراگیر میشوند و شما چگونه میتوانید از این ایدهها استفاده کنید تا داستانها و پیامهای خودتان را به گوش مشتری هایتان برسانید. چگونه ایدههایتان را فراگیر کنید و اسم کسبوکارتان را بر سر زبانها بیندازید.
یک کسبوکار برای موفقیت نیاز به تعریف و تمجید مستمر مردم دارد. اگر میخواهید موفق باشید، باید توی چشم باشید. مردم ناخودآگاه به دنبال چیزی میروند که بهتر ظاهرشده و امتحانش را پس داده است. یک وبسایت هرچقدر هم طراحی خوب و جذابی داشته باشد تا زمانی که از محتوای خوبی برخوردار نباشد، موردتوجه مخاطب قرار نمیگیرد.
-
پیشگفتار
-
مقدمه
-
واگیری اجتماعی و اثر اجتماع
-
اعتبار اجتماعی (Social Currency)
-
بازی سازی
-
چطور میتوانیم بازی خوبی بسازیم؟
-
چطور میتوانیم بازی خوبی بسازیم؟(2)
-
کاری کنیم تا مردم فکر کنند خودی هستند
-
زنجیرهها و محرکها
-
کیت کت و قهوه
-
داستان یک تبلیغ هوشمندانه نیوزلندی
-
احساسات
-
عمومیت
-
داستانهای میل
-
ارزش کاربردی
-
اثر تخفیفها تا کجا پیش میرود؟
-
قانون 100
-
داستان سازی