چرا بعضی از محصولات، ایدهها و رفتارها موفق میشوند، در حالیکه بسیاری از آنها شکست میخورند؟ این امر تصادفی نیست، شانسی هم نیست، بلکه پشت اینکه چرا مردم به یک سری چیزها اهمیت میدهند، علمی به نام تولید محتوا وجود دارد.
بهطورکلی به تولید هرگونه مطالب خبری، علمی و آموزشی در فرمهای مختلف تصویری، متنی و صوتی برای انواع رسانهها تولید محتوا گفته میشود.
همه ما روی ایدههایی کار میکنیم که امیدواریم محبوبتر شوند، ممکن است روی محصول یا یک خبر جدید کارکنیم، یا امیدوار باشیم فروش یک محصول قدیمی را افزایش دهیم، یا امیدوار باشیم رفتار مردم را تغییر دهیم تا وادارشان کنیم کاری را به شکل متفاوت انجام دهند، یا ذهنیت خودشان را نسبت به دنیا عوض کنند و... برای اینکه کاری کنیم که این ایدهها موفق شوند یا مد شوند، باید فراتر از ما رشد و گسترش پیدا کنند. دوست داشتن ایده فقط کافی نیست، دیگران باید این ایده را دوست داشته باشند.
در دوره راهکارهای بینظیر تولید محتوا، حمیدرضا محمودی، با 20 سال سابقه در حوزه بازاریابی و فروش و تبلیغات، از علم پنهان پشت انتقال اجتماعی سخن میگوید. در این دوره توضیح داده میشود که چرا همه اطلاعات از داستانها و شایعات آنلاین تا محتواهای آنلاین مثل تبلیغات و ویدئوها فراگیر میشوند و شما چگونه میتوانید از این ایدهها استفاده کنید تا داستانها و پیامهای خودتان را به گوش مشتری هایتان برسانید. چگونه ایدههایتان را فراگیر کنید و اسم کسبوکارتان را بر سر زبانها بیندازید.
یک کسبوکار برای موفقیت نیاز به تعریف و تمجید مستمر مردم دارد. اگر میخواهید موفق باشید، باید توی چشم باشید. مردم ناخودآگاه به دنبال چیزی میروند که بهتر ظاهرشده و امتحانش را پس داده است. یک وبسایت هرچقدر هم طراحی خوب و جذابی داشته باشد تا زمانی که از محتوای خوبی برخوردار نباشد، موردتوجه مخاطب قرار نمیگیرد.
شما پس از مشاهده دوره راهکارهای بینظیر تولید محتوا میتوانید اسم کسبوکارتان را بر سر زبانها بیندازید، پیامهایتان را به گوش مشتری هایتان برسانید. از قدرت تأثیر اجتماعی و تبلیغات دهانبهدهان برای رشد و سودآوری کسبوکارتان استفاده کنید. آموزش این دوره به شما کمک میکند تا رتبه وبسایت شما در نتایج جستجو رشد چشمگیری داشته باشد و آمار بازدید از وبسایت شما بیشتر شود، ازآنجاکه ترافیک یک سایت رابطه مستقیمی با درآمد آن دارد، هرچه محتوای سایت بهتر باشد، بازدهی و درآمد شما بیشتر میشود.
چرا معطلید، از این فرصت چشمگیر برای افزایش درآمد و سودآوری کسبوکارتان استفاده کنید.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
پیشگفتار
-
واگیری اجتماعی و اثر اجتماع
-
اعتبار اجتماعی (Social Currency)
-
بازی سازی
-
چطور میتوانیم بازی خوبی بسازیم؟
-
چطور میتوانیم بازی خوبی بسازیم؟(2)
-
کاری کنیم تا مردم فکر کنند خودی هستند
-
زنجیرهها و محرکها
-
کیت کت و قهوه
-
داستان یک تبلیغ هوشمندانه نیوزلندی
-
احساسات
-
عمومیت
-
داستانهای میل
-
ارزش کاربردی
-
اثر تخفیفها تا کجا پیش میرود؟
-
قانون 100
-
داستان سازی