وب 3 و متاورس، دو اصطلاحی هستند که در حال حاضر در دنیای فناوری و بهخصوص کسبوکارهای مجازی مطرح شدهاند. اگر اینترنت، شبکههای اجتماعی، تجارت الکترونیک و اقتصاد مشارکتی کسب و کار شما را تغییر داده، وب 3 و متاورس هم قرار است دوره کسب و کارتان را تغییر بدهد. وب 3 و متاورس یک جو زودگذر نیستند و آنها فقط برای بازی یا فرصتهایی برای شبکههای اجتماعی نیستند، بلکه در حال ساخت اقتصادی تکاملیافته از وسایل و خدمات هستند که همین الان هم نحوه تعامل انسان با دنیای دیجیتال را تغییر داده است.
برای اینکه از این موج عقب نمانید، باید بدانید این تکنولوژیها چه قابلیتها و بازارهای جدیدی برای ارائه دارند و ارزشها و انتظارات جدیدی که با این بازارها میآید را شناسایی کنید.
مدرس دوره رهبران کسب و کار باید چه چیزهایی در مورد وب 3 و متاورس بدانند، هتی هکل بیش از هشت سال است که در این فضا با شرکتها کار میکند و به برخی از بزرگترین برندهای دنیا آموزش داده است که چطور شرکتشان را برای روشهای جدید خرید و فروش و تعامل آماده کنند و بتوانند در فضای دیجیتال خودشان را نشان بدهند.
هتی هکل در این دوره به شما میگوید متاورس و وب 3 در چه جایگاهی قرار دارند. در مورد یک سری قوانین پایهای و تکنولوژیها توضیح میدهد و در ادامه به شما در مورد مفاهیم کلیدیای میگوید که باید برای استراتژی متاورس از آنها استفاده کنید. این دوره را تا انتها ببینید و چیزهایی را یاد بگیرید که بتوانید برای آینده اینترنت آماده باشید.
سرفصلهای این دوره عبارتاند از: متاورس 101 برای رهبران کسب و کار، متاورس چه تأثیری بر کسب و کارتان خواهد گذاشت؟ چگونه در عصر وب 3 پیشرو باشیم؟
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
تکامل اینترنت
-
وب 3.0 چیست؟
-
متاورس چیست؟
-
تکنولوژیهای وب 3.0 و متاورس
-
از بازارهای متاورس بهره ببرید
-
به ارزشهای دنیای دیجیتال احترام بگذارید
-
اقتصادهای جدید وب 3.0 و متاورس
-
از طریق بازاریابی در متاورس، دسترسیتان به کاربران را افزایش دهید
-
ارزشها وذهنیتتان را برای دنیای وب 3.0 تغییر دهید
-
چگونه وارد متاورس شویم؟
-
سازمانتان را برای آینده آماده کنید
-
در متاورس و وب 3.0 از خودتان نشانهای بر جای بگذارید