فروش همیشه در یک چرخه یا سیکل اتفاق میافتد. چرخهای که بهطور مداوم در حال حرکت است و برای ادامه دادن و متوقف نشدن نیاز به سوخت دارد؛ این سوخت مشترییابی است.
هر سازمانی بهمرورزمان، دچار افت و ریزش مشتریان خواهد شد. میزان نرخ خروج مشتری بهطورمعمول، تقریباً ۱۵ الی ۳۰ درصد است و با وجود تهدید رقابت شدید و تغییرات سریع نمیتوانید از فرایند مشتری یابی چشمپوشی کنید.
بحران اخیر یعنی ویروس کرونا و قرنطینه خانگی منجر به رکود و ورشکستگی بسیاری از کسبوکارهایی گردید که فقط بهصورت آفلاین فعالیت میکردند و از روشهای مدرن و جدید مشترییابی استفادهای نکرده بودند. تحقیقات نشان داده است، شرکتهایی که از شیوههای فروش در رسانههای اجتماعی استفاده میکنند، ۴۰ درصد بیشتر از شرکتهای غیرفعال در رسانههای اجتماعی، به اهداف درآمدی خود میرسند.
مشترییابی چه روشهایی دارد؟ مشتری جدید از کجا بیاوریم؟ چگونه مشتری را جذب کنیم؟ چگونه مشتری بالقوه را به مشتری نهایی تبدیل کنیم؟
پاسخ تمامی این سؤالات در دوره روشهای جدید مشترییابی توسط دکتر محمدمهدی ربانی مؤسس و بنیان گزار پلتفرم آموزشی ویدان بهصورت کاملاً کاربردی و عملیاتی آموزش دادهشده است. بسیاری از آموزشهای ارائهشده این دوره، در هیچ کتابی نیست، بلکه حاصل تجربیات شخصی این مربی برجسته است.
بزرگترین دارایی هر کسبوکاری، مشتریانش است. هرچه مشتری بیشتری داشته باشید، موفقتر هستید. زیرا مشتری بیشتر سبب جریان مالی بیشتر و جریان مالی بیشتر سبب رشد و توسعه مالی میشود. موفقیت همیشه نصیب فردی میشود که در پیدا کردن و جذب مشتریان جدید از همه خلاقتر باشد.
مهمترین بخش فروش مشترییابی است. یافتن مشتری جدید، ساختن یک بیزینس است، ساختن یک سرنخ است. چنانچه از روشهای جدید مشترییابی در فروش استفاده کنید، به شما دریافتن بهترین سرنخهایی که بتوانید خدمات و محصولات خود را به مشتریان بالقوه ارائه دهید، کمک میکند. به کمک این تکنیکها میتوانید نرخ تعامل با مشتریانتان را افزایش داده و درنهایت، مشتری بالقوه را به مشتری نهایی تبدیل کنید و سبب افزایش نرخ بازگشت سرمایهتان شوید.
مباحث آموزشی دوره روشهای جدید مشترییابی عبارتاند از:
مشترییابی چیست؟، فرایند مشترییابی، روشهای مشترییابی، مشترییابی مدرن
این دوره آموزشی برای مدیران فروش، کارشناسان فروش، کارآفرینها، شرکتهای دانشبنیان، استارتآپها و همه کسبوکارهایی که تا به امروز فقط از شیوههای سنتی برای جذب مشتری جدید، اقدام کردهاند، بسیار مناسب است. یک دوره کاملاً کاربردی، که مانع هدر رفت منابع زمانی، انرژی و مالی کسبوکار شما میشود. اگر خواهان رشد هستید، مهارتهای خود را بالا ببرید، آنگاه گرانبها میشوید، زمانتان آزاد شده و خاص میشوید.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
مشتری یابی چیست
-
فرآیند مشتری یابی
-
ارجاع
-
شبکه سازی
-
برگزاری سمینار
-
شرکت در نمایشگاه
-
تولید محتوا
-
رسانه های اجتماعی
-
تماس سرد
-
تبلیغات
-
بخش اول
-
بخش دوم