توضیحات دوره
فروش همیشه در یک چرخه یا سیکل اتفاق میافتد. چرخهای که بهطور مداوم در حال حرکت است و برای ادامه دادن و متوقف نشدن نیاز به سوخت دارد؛ این سوخت مشترییابی است.
هر سازمانی بهمرورزمان، دچار افت و ریزش مشتریان خواهد شد. میزان نرخ خروج مشتری بهطورمعمول، تقریباً ۱۵ الی ۳۰ درصد است و با وجود تهدید رقابت شدید و تغییرات سریع نمیتوانید از فرایند مشتری یابی چشمپوشی کنید.
درس های دوره
-
آنچه در این دوره می آموزید
-
مشتری یابی چیست
-
فرآیند مشتری یابی
-
ارجاع
-
شبکه سازی
-
برگزاری سمینار
-
شرکت در نمایشگاه
-
تولید محتوا
-
رسانه های اجتماعی
-
تماس سرد
-
تبلیغات
-
بخش اول
-
بخش دوم