سلامت کارمندان در محیط کار

  • شنبه 22 ارديبهشت 1403
  • 102
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

سلامت مچ  و آرنج  خود را بهبود ببخشید

کامپیوتر عملا در حال تبدیل شدن به یکی از ملزومات زندگی مدرن است. با این وجود استفاده از این وسیله مانند بسیاری از ابزار های دیگر اگر به روش درست صورت نگیرد در دراز مدت آسیب هایی را به بدن وارد میکند. این مشکل بخصوص در کسانی که به علت وضعیت کارشان روزانه مدت های زیادی از کامپیوتر استفاده میکنند اهمیت بیشتری دارد.

سندروم کارپال، آرنج تنیس و آرنج گلف بازان از مهمترین مشکلاتی هست که ممکن است برای کارمندان به وجود بیاید.

در این دوره دکتر باکستر تمریناتی را برای سلامت مچ و آرنج شما هنگام کار با کامپیوتر و کارهای معمول روزانه، به شما خواهد داد. 

آرنج تنیس بازان
 عبارتست از التهاب و درد در قسمت خارجی آرنج. این بیماری عضلات، تاندون ها و اپی کندیل (یک برجستگی استخوانی در سطح خارجی آرنج که در آنجا تاندون عضلات ساعد به استخوان بازو میچسبد) را درگیر می کند. این عارضه بیشتر در بزرگسالان بالای 30 سال که به ورزش های راکتی می پردازند دیده میشود، اما در افرادی که به طرز ناصحیح از عضلات مچ دست استفاده می کنند نیز مشاهده میشود.(مکانیک ها، نجارها، کارمندان و زنان خانه دار)

 

در دوره‌ی سلامت آرنج و مچ، به دکتر باکستر بپیوندید. شرایطی مانند آرنج تنیس‌بازان و تونل کارپال در نتیجه‌ی استفاده مداوم و بلندمدت از ماوس و کیبورد بوجود می‌آیند. این تمرینات کمک می‌کنند از این دردهای شایعی که افراد پشت میز را آزار می‌دهند، خلاص شوید. باکستر یک سری راه‌حل ساده برای مچ و دست‌های خسته به شما نشان می‌دهد. همچنین یک سری تمرین انجام می‌دهد تا عضلات شانه و بازوها باز شوند. او را دنبال کنید تا احساس شادابی و انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید. نتیجه‌ی اصلی اون، یعنی مچ و دست‌های شاداب‌تر را بلافاصله حس می‌کنید.

درس های دوره
  • مقدمه

  • نرمش شانه و بازو برای مچ

  • نرمش مچ - جلسه اول

  • نرمش مچ - جلسه دوم

  • نرمش مچ - جلسه سوم

  • حرکات گردن برای مچ

  • حرکات انگشت شست

  • حرکت بازوهای زامبی

  • حرکت بازوهای عقاب

  • آرنج‌های خسته‌کننده

  • حرکات مچ

دیدگاه کاربران (0)
87٬000تومان
  • 11ویدیو
  • 0فایل
  • 35دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس دسک یوگی
  • تعداد درس‌ها 1 درس
  • زمان دوره 35 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی