فروش حرفهای دایرهی شغلی وسیع و متعددی دارد. بعضی از فروشندگان در کار خردهفروشی حرفهای هستند، بعضی با صنایع خاص کار میکنند و عدهای هم مستقیماً به شرکتها میفروشند؛ یک تقسیمبندی مجزای دیگر هم وجود دارد که بازاریابی میدانی نامیده میشود.
اساس بازاریابی میدانی کار از راه دور است. بسیاری علاقهمند به استقلال در کار هستند زیرا احساس میکنند تجارت خود را دارند، عدهای در این کار پیشرفت میکنند و ممکن است برای بعضی دیگر سخت باشد.
دین کارل که بیش از سه دهه مدیریت فروش و موقعیت رهبری را با تعدادی از شرکتهای بزرگ چاپ و نشر جهانی داشته است؛ در این دوره میخواهد همه موضوعات از مدیریت محدوده گرفته تا رابطه کاری با رئیستان را موردبررسی قرار دهد؛ همچنین به بعضی از مشکلات و فرصتهای رایجی که در این مسیر با آنها مواجه میشوید میپردازد. او تمام دوران کاری خود را در زمینه فروش گذرانده است؛ و همچنین مشاغل زیادی مانند بازاریابی میدانی و مدیریت فروش را داشته است؛ شخصاً بهعنوان یک بازاریاب میدانی پستی و بلندیهای کار را تجربه کرده و میخواهد در این دوره به شما نیز آموزش دهد.
مباحث دوره «فروش حرفهای موفق» عبارتاند از:
مدیریت قلمرو فعالیت، اداره یک کسب و کار کوچک، مدیرتان و دفتر کارتان در منزل، ارتباط کلید کار است، روانشناسی یک نماینده میدانی، مدیریت تعادل بین زندگی و کار
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
فرآیند فروش یک پایه کار است
-
اداره یک کسب و کار کوچک
-
سازمان دهی و مدیریت زمان
-
پوشش حساب و پشتیبانی حساب
-
شما و مدیرتان
-
ارتباط کلید کار است
-
نرم افزار CRM
-
بازاریابی همراه با تمامی دپارتمان ها
-
مدیریت تعادل بین کار و زندگی
-
چالش های دورکاری
-
تصوراتی که دیگران دارند
-
پیشرفت و مشوق ها
-
جمع بندی