توضیحات دوره
Cross-selling یا فروش مکمل اقدام و عملی است که باعث فروش بیشتر محصول یا خدمات اضافی به مشتری کنونی می شود.
این تکنیک فروش با فروش محصولات و خدمات اضافی به مشتریان می تواند ارزش آنها را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
این دوره به شما کمک می کند تا تکنیک Cross-selling یا فروش مکمل و استراتژی های لازم برای اجرای آن را یاد بگیرید.
جف بلومفیلد، مربی فروش و رهبری، همچنین در این دوره به شما اموزش می دهد که چگونه میتوانید تکنیک های فروش و بازاریابی را برای دستیابی به فروش بهتر، پیامرسانی مداوم و بینشهای مبتنی بر داده هماهنگ کنید.
درس های دوره
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
فروش مکمل در برابر بیش فروشی
-
منافع کلی فروش مکمل
-
ارزش اضافه فروش مکمل
-
نکات منفی فروش مکمل
-
درک مشتری
-
مشخص کردن مدل فروش داخلی
-
اندازه گیری پتانسیل مشتری
-
مشخص کردن اهداف درآمدی
-
فرصت درآمد زایی رو به حداکثر برسونید
-
ایجاد سفر خریدار
-
ایجاد سیستم پیام رسانی متمرکز بر روی مشکل
-
پرسیدن سوالات موثر
-
مشکلات را یکی یکی حل کنید
-
مطمئن شدن از حداکثر ارزش
-
ارزیابی و اندازه گیری سفر خریدار
-
ایجاد استراتژی محتوای هماهنگ شده
-
مشخص کردن ابزار و تکنولوژی درست
-
استفاده از اطلاعات مشتری برای کسب فرصت های بیشتری
-
چه مشکلی رو میتونید برای مشتری حل کنید؟