مبانی برندسازی

  • شنبه 1 مهر 1402
  • 28
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

ساختن و مدیریت برندها یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین فعالیت‌ها در سرتاسر بازاریابی است. کارکنان، مدیران، شرکا و حتی مشتریان در برخورد با یکدیگر به‌مرور طرز فکر و دیدگاهی در مورد سازمان پیدا می‌کنند و در خاطرشان ثبت می‌شود، این تفکر درواقع همان برند سازمان است. برند نشانه و نماد سازمان است. برند سازی در جهان سبب تمایز تولیدات یک کشور یا سازمان با کالاهای مشابه آن در بازار می‌شود. درواقع یک برند، ذهنیتی مثبت در مشتری به وجود آورده و او را ترغیب به خرید آن کالا می‌کند. برندینگ تنها به انتخاب یک نام زیبا و یا یک لوگوی شاخص محدود نمی‌شود، بلکه برند سازی نشانه اعتبار، اصالت و کیفیت کالاهای تحت یک برند است.

امروزه برند سازی یا برندینگ در شرکت‌های موفق، مانند گذشته یک عمل تشریفاتی نیست، بلکه توانایی به وجود آوردن برند و هدایت آن یک ویژگی ضروری هر مدیری محسوب می‌شود. برند سازی اگر به‌درستی انجام شود، می‌تواند یک دارایی باارزش برای شرکت شما باشد. برندهای قدرتمند و تأثیرگذار به شما برتری رقابتی در بازار کار می‌دهند و در طوفان رقابت و سایر چالش‌ها به شما کمک می‌کند.

درس های دوره
  • ساخت یک برند موفق

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید

  • برند چیست؟

  • چرا برندها مهم هستند؟

  • فرآیند ساخت یک برند

  • شناسایی اهداف و ارزش‌های اصلی

  • ساخت پیش‌برنده‌های برند

  • تصمیم‌گیری برای ساخت برند

  • طراحی معماری برند

  • شناسایی شخصیت برند

  • شناسایی مشتریان

  • درک عقاید مشتریان

  • توسعه قول برند

  • توسعه نام برند

  • ساخت احساس و ظاهر برند

  • عمل کردن به قول برند

  • شناسایی کانال‌های داخلی

  • ساخت کتاب برند

  • پیوند برند به محصول و خدمات

  • شناسایی کانال‌های خارجی

  • ارائه برند در کانال‌های دیجیتال و اجتماعی

  • ارائه برند از طریق دسته‌بندی

  • ایجاد فضا و محیط برندشده

  • درک عملکرد برند

  • مدییریت ارزش برند

  • تسلط بر مهارت‌های برندسازی

دیدگاه کاربران (0)
69٬000تومان
  • 9درس
  • 26فایل
  • 55دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس
  • تعداد درس‌ها 9 فصل
  • زمان دوره 55 دقیقه
  • پشتیبانی مدرس ندارد
  • تعداد فایل آموزشی 26
  • سطح دوره مبتدی