توضیحات دوره
مدل های کسب و کار دیجیتال در حال متحول کردن شرکت هایی با 50 سال قدمت در حوزه مخابرات، حمل و نقل، تبلیغات، تجارت الکترونیک، خودرو، بیمه و بسیاری از صنایع دیگر هستند. این دوره به بررسی مدل کسب و کار شرکت های انقلابی در غرب همچون اپل، گوگل، فیسبوک و آمازون، و در شرق همچون شیائومی و وی چت میپردازد. در این دوره از یک چارچوب ساختارمند برای تحلیل مدل های کسب و کار به همراه مثالهای متعدد استفاده میشود تا دانشجویان بتوانند از آن درکسب و کار یا مطالعات خود استفاده کنند
درس های دوره
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
چطور استراتژی های دیجیتال، استراتژی های مدیریت سنتی را به چالش میکشند
-
مدل کسب و کار چیست
-
مدل کسب و کار دیجیتال در عمل
-
مدل کسب و کار اپل و گوگل چگونه است
-
مدل کسب و کار فیسبوک و آمازون چگونه است
-
مدل کسب و کار شیائومی و وی چت چگونه است
-
مدل های کسب و کار نامتقارن
-
توسعه دهندگان - نوآوران و تصمیم گیران حوزه نرم افزار
-
چشم انداز پلتفرم های توسعه دهندگان
-
انگیزه و مدل کسب و کار توسعه دهندگان نرم افزاری
-
از نوآوران نرم افزار تا فروشندگان
-
توسعه دهندگان به عنوان گسترش دهنده محصولات
-
توسعه دهندگان به عنوان فروشنده و توزیع کننده