در گذشته، شغل و محل کار، بخشی کوچک از زندگی روزمره فرد را تشکیل میداد؛ بخشی که به آن تنها به عنوان راهی برای رفع نیازها نگاه میشد. اما اکنون، زندگی شغلی، بخش بزرگ و مهمی از زندگی انسانهای قرن ۲۱ را میسازد. امروز، محل کار، بستریست برای تعاملات اجتماعی، تجربه احساس معنا و هدفمندی، خلاقیت و کشف ایدههای جدید و تلاش برای بهتر و آسانتر کردن همه چیز.
بنابراین ناآرامی در فضای کاری، مانند آشفتگیهای شخصی، میتواند سلامت روان و جسم افراد را تحت تاثیر قرار دهد.
دلبستگی شغلی، یکی از عوامل مهمی است که میتوان به واسطه آن، کیفیت زندگی شغلی فرد را سنجید و آن را تحت کنترل قرار داد. این در حالی است که بر اساس یک نظرسنجی اجراشده توسط موسسه گالو (Gallup)، تنها ۱۵ درصد کارمندان جهان واقعا به کار خود احساس دلبستگی دارند.
در این دوره، کارشناس منابع انسانی استراتژیک و نویسنده Don Phin توضیح می دهد که مشارکت کارکنان چیست، کار متعهد و رهبری چگونه به نظر می رسد، و چگونه این ویژگی ها را به سازمان خود بیاورید. دان تکنیک های آزمایش شده و اثبات شده را برای نحوه جذب، استخدام و حفظ کارمندان متعهد به اشتراک می گذارد. او توضیح می دهد که چگونه می توان این تعامل را از طریق بازخورد، جبران خسارت و روش های دیگر در حال رشد نگه داشت تا با ارزش ترین افراد در شرکت شما باقی بمانند. او همچنین توضیح می دهد که چگونه می توانید تلاش های مشارکت خود را اندازه گیری و ارزیابی کنید. در نهایت، Don در مورد نحوه تعامل با کارگران از راه دور و پیمایش در یک محیط کاری ترکیبی، و همچنین نرم افزارها و برنامه هایی که می توانند به بهبود تعامل کارکنان کمک کنند، توصیه هایی را به اشتراک می گذارد.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
تعریف دلبستگی کارمندان
-
جایگاه خودتان را پیدا کنید
-
دلبستگی را به مرحله بالاتر ببرید
-
ارزش تلاش اختیاری
-
کارمندان دلبسته را جذب کنید
-
چگونه کارمند مناسب را پیدا کنیم
-
فرآیند ورودتان را با دلبستگی ترکیب کنید
-
از کارمندان جدید یاد بگیرید
-
استعدادها را با پاداشدهی، دلبسته کنید
-
فرصتهایی برای رشد شغلی فراهم کنید
-
مسئولیت کارمندان در قبال دلبستگیشان
-
اهداف کارمندان را مشخص کنید
-
تیمتان را دلبسته کنید
-
از انرژیتان برای ایجاد دلبستگی استفاده کنید
-
سفر احساسی
-
با عدم دلبستگی مقابله کنید
-
از کارمندانتان نظرخواهی کنید تا دلبستگیشان را ارزیابی کنید
-
یاد بگیرید در کنار کارمندانتان حاضر باشید
-
در شبکههای اجتماعی دنبال نظرات کارمندان بگردید
-
یک کارمند برای دلبسته شدن به چه چیزی نیاز دارد
-
دلبستگی را برند کنید
-
با سرگرمی، دلبستگی را افزایش دهید
-
دلبستگی افراد دورکار
-
ابزارهای دلبستگی کارمندان