همهی ما روی ایدههایی کار میکنیم که امیدواریم محبوبتر بشوند. ممکن است روی یک محصول کارکنید، یکچیز جدید؛ یا امیدوار باشید فروش یک محصول قدیمی را افزایش بدهید. ممکن است امیدوار باشید رفتار مردم را تغییر بدهید تا وادارشان کنید کاری را به شکلی متفاوت انجام بدهند یا ذهنیت خودشان نسبت به تمام دنیا را عوض کنند یا بخواهید برای یک خیریه پول جمع کنید و یا کاری کنید نسبت به طبیعت مسئولیتپذیرتر رفتار کنند.
ولی برای اینکه کاری بکنید که این ایدهها موفق یا مُد بشوند باید فراتر از شما رشد کنند و گسترش پیدا کنند. این کافی نیست که فقط شما یک ایده را دوست داشته باشید، دیگران هم باید آن را دوست داشته باشند.
جونا برگر استاد دانشگاه وارتون و نویسندهی کتاب پرفروش سرایت راهکارهای بازاریابی ویروسی، میخواهد در این ویدان با شما علم پنهان پشت انتقال اجتماعی را در میان بگذارد.
توضیح میدهد که چرا همهی اطلاعات از داستانها و شایعات آنلاین تا محتوای آنلاین مثل تبلیغات و ویدیوها فراگیر میشوند و شما چطور میتوانید از این ایدهها استفاده کنید تا داستانها و پیامهای خودتان را به گوش عدهی بیشتری برسانید.
در حقیقت ما همیشه چیزهایی را میبینیم که محبوب میشوند، فیلمهایی که در گیشه موفق هستند و کتابهای پرفروش را میبینیم. محصولات مصرفی مثل ماست یونانی را میبینیم. اما چرا بعضی چیزها موفق میشوند و بعضی دیگر شکست میخورند؟
خب مشکل از تبلیغات نیست! این برای افرادی که بودجهی کافی برای تبلیغات ندارند خبر خوبی است. حتی داشت بهترین محصول یا بهترین ایده هم مهم نیست!
در این ویدان جونا به شما نشان میدهد که مهم استفاده از قدرت تأثیر اجتماعی و دهانبهدهان برای کمک به فراگیری ایدهی شماست؛ تصادفی و شانسی هم نیست!
پشت این قضیه که چرا مردم به یک سری چیزها اهمیت میدهند علمی وجود دارد. اگر آن علم یا آن 6 کلید برای ایجاد انگیزه در رفتار را بفهمید میتوانید محتوای واگیردار تولید کرده و همچنین محصولات و ایدههای خودتان را فراگیر کنید.
در دوره «مسری، نکات طلایی بازاریابی ویروسی» خواهید آموخت:
بازاریابی دهانبهدهان چیست؟، داشتن توأمان استراتژی بازاریابی آنلاین و آفلاین، 6 قدم برای اینکه مردم دربارهی شما حرف بزنند، اعتبار اجتماعی، زنجیرهها و احساسات، عمومیت و ارزش کاربردی، داستان سازی و کاربرد این قدمها در عمل
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
بازاریابی دهان به دهان
-
داشتن توامان استراتژی بازاریابی آنلاین و آفلاین
-
شش قدم برای اینکه مردم درباره شما حرف بزنند
-
کاری کنید تا مردم خوب به نظر برسند
-
کاری کنید مردم احساس کنند خودی هستند
-
نشان دادن قابل توجه بودن درونی!
-
یادآوری به مردم با محرک ها
-
پیدا کردن کره بادام زمینی
-
وادار کردن مردم با احساسات برای اینکه اهمیت بدهند
-
تمرکز بر احساسات با انگیختگی بالا
-
کاری کنید دیدن و تقلید کردن آسان تر بشه!
-
خصوصی کردن عمومی!
-
ساخت محتوای مفید و سودمند
-
مقدار را از طریق قانون 100 برجسته کنید
-
تعریف داستان هایی که پیام شما را منتقل کنند
-
ساختن داستان
-
ترکیب شش قدم برای استفاده در عمل
-
جزوه و تمرین
-
واژه نامه
اینقدر عالی بود که همه ویدئوهارو پشت سرهم دیدم.ممنون ازتون
ممنون از اعلام نظرتون
دوره بسیار عالی و ارزشمندیه
یکی از بهترین دوره های ویدان. عالی بود. از جونا برگر باز هم دوره بگذارید
مثال های واقعی، کاربردی و خیلی خوبی داره که آدم رو وادار به خلاقیت میکنه
بسیار کاربردی
واقعا خارق العاده و بی نظیر
کتاب مسری خونده بودم کتاب عالیه ویدئو مسری هم عالی بود واقعا از جونا برگر لذت بردم تا حالا فکر کنم 3بار ویدئوش رو دیدم
عالی بود
خیلی عالیه