توضیحات دوره
با استفاده از رسانه های اجتماعی به جستوجوی بهترین شیوه های بازاریابی محتوا بپردازید. در این دوره ی کوتاه، لئوان وایز شما را با انواع مختلف محتواهایی آشنا می سازد که میتوانید در رسانه های اجتماعی بگنجانید و توضیح میدهد که چگونه از ارزش محتوای تولید شده تان همچون یک اهرم استفاده کنید. وی چهار شیوه ی توزیع محتوا را پوشش داده و پیشنهادهایی برای سنجش نتایجتان ارائه میدهد. علاوه بر این، رهنمودهای دست اولش را برای ارتقای بازاریابی محتوایتان با استفاده از رسانه های اجتماعی با شما به اشتراک میگذارد.
مباحث عبارتند از:
- منظور از بازاریابی محتوا چیست؟
- درک قدرت رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم؛
- چهار نوع محتوای مخصوص رسانه های اجتماعی کدامند؟
- توزیع محتوا در رسانه های اجتماعی؛
- سنجش موفقیت؛
- رهنمودهایی برای بازاریابی عالیِ محتوا با استفاده از رسانه های اجتماعی.
درس های دوره
-
خوش آمدید
-
بازاریابی محتوا محور چیست؟
-
قدرت شبکه های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم
-
از کجا شروع کنیم؟
-
چهار نوع محتوا برای شبکه های اجتماعی کدام است؟
-
توزیع محتوا بر روی شبکه های اجتماعی
-
میزان موفقیت را چگونه بسنجیم؟
-
نکات کلیدی برای بازاریابی محتوامحور با استفاده از شبکه های اجتماعی
ممنون از دوره خوب اما خیلی باسرعت صحبت میکنه