نحوه برخورد با مشتریان عصبانی

  • سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • 216
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

بهترین راه برای برخورد با مشتریانی که وارد محدوده خطر می شوند چیست؟ چه استراتژی هایی به ما کمک میکند یک تعامل بد را بازسازی کنیم یا در صورت لزوم آن را تمام کنیم؟ در این دوره با متخصص خدمات مشتریان، دیوید براونلی – مولف کتاب Rock Star Costumer Service – همراه شوید تا با مثالهایی واقعی و گام های عملی، به شما کمک کند مشتریان بدرفتار را در شرایط مختلف مدیریت کنید. با تکمیل این دوره، دانش مورد نیاز برای برخورد مسلط و حرفه ای با مشتریان و کنترل تعاملات ناخوشایند با مشتریان را بدست خواهید آورد

درس های دوره
  • آنچه در این دوره خواهید دید

  • چرا مشتری ها عصبانی هستن

  • برخورد امور مشتریان رو بسنجید

  • به مشتری اطمینان بدین

  • از همزاد پنداری برای نشون دادن توجه تون به مشتری استفاده کنید

  • تمرکز مشتری رو به موضوع دیگه‌ای معطوف کنین

  • مشکل مشتری رو حل کنین

  • مکالمه رو تموم کنین

  • با مشتری تماس بگیرین

  • مکالمه‌ی تلفنی با مشتری عصبانی

  • برخورد رودررو با مشتری عصبانی

  • گام‌های بعدی

دیدگاه کاربران (0)
119٬000تومان
  • 12ویدیو
  • 0فایل
  • 39دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس دیوید براونلی
  • تعداد درس‌ها 4 درس
  • زمان دوره 39 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی