همایش رشد کسبوکار ۳، روز جمعه ۲۸ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۹:۳۰ با حضور بیش از ۱۸۰۰ نفر از مدیران صاحبنام، صاحبان صنایع، کارفرمایان و بسیاری از علاقمندان و با راهبری دکتر محمدمهدی ربانی در هتل مجلل اسپیناس پالاس برگزار شد.
کل آموزشهای این همایش توسط دکتر ربانی در ۲ بخش برگزار شد. موضوعات و سرفصلهای اصلی این همایش در رابطه با ارزیابی کسبوکار، تدوین پروفایل مشتری، نقشهکشی سفر مشتری، طراحی داستان برند، بازطراحی ارزش پیشنهادی، بهروزرسانی فرایند فروش بودند که همه موضوعات بهتفصیل با جزئیات و انجام تمرینهای عملی توسط شرکتکنندگان توضیح داده شد.
منابع آموزشی این همایش که با استقبال چشمگیر شرکتکنندگان مواجه شد، بر اساس تجربه و کار دکتر ربانی با دهها شرکت کوچک و بزرگ و متوسط و پژوهشهای دانشگاه هاروارد آمریکا و دورههای آموزشی ایشان در این یک سال اخیر بود.
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
بخش اول
-
بخش دوم
-
بخش سوم
-
بخش چهارم
-
بخش پنجم
-
بخش ششم
-
بخش هفتم
-
بخش هشتم
-
اسلایدهای همایش
-
یادگیری به روش کیس استادی
-
کیس مقدماتی - شرکت صابون یوکان
-
آقای مازن حریری
-
آقای عماد فتوت
-
یکی از ستارگان بیزینس کوچینگ
-
آقای کوروش نوروزی