«داستان سرایی» به یک واژه محبوب سازمانی تبدیل شده است. از کارگردانان خلّاق گرفته تا تبلیغ نویس ها، به نظر میرسد این روزها همه داستان سرا باشند و حقیقت این است که حق با آن ها است. همه ی ما داستان سرا هستیم. اما تعداد اندکی از ما داستان ساز هستیم، یعنی بتوانیم نه تنها ساختار یک داستان را درک کنیم بلکه شخصیت برند را به افرادی که از آن استفاده میکنند، انتقال دهیم.
در این دوره، استفان موماو ساختار داستان را به صورت کلی ترسیم نموده و از برپایی کارزارهای تبلیغاتی واقعی بهره می گیرد تا چگونگی ایجاد پل عاطفی بین برند و مشتری از طریق هر یک از عناصر داستان را نشان تان دهد. وی نشان می دهد که چگونه هر یک از بخش های داستان در قالب بخش های تبلیغاتی مختلفی در می آیندکه افراد خلاق در کارزهای واقعی از آنها استفاده می کنند (مثل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپی، وبسایت ها و محتوای اجتماعی).
مباحث عبارتند از:
- خلق داستان از طریق روایت؛
- برانگیختن واکنشهای عاطفی؛
- داستان در طوفان فکری؛
- کاربرد داستان در تبلیغات تلویزیونی، نشریه ها، وبسایتها و رسانه های اجتماعی.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
داستان در فعالیت تبلیغاتی
-
درک ساختار داستان
-
داستانسازی از طریق داستانسرایی
-
چطور این ساختار در تبلیغات بهکار برده میشود
-
ایجاد کمپینها از طریق داستانسرایی
-
احساسات اساسی بشر
-
تلنگری بر واکنشهای احساسی از طریق داستان
-
همدلی درمقابل دغلکاری
-
معرفی کمپین انجمن محلی دلالان املاک کانزاس سیتی
-
کاهش تعداد مخاطبان
-
داستان در تبادل نظر
-
تشخیص اصل داستان
-
ارتقای برنامهی تلویزیون
-
ارتقای تبلیغات چاپ شده.
-
ارتقای وبسایت
-
ارتقای محتوای اجتماعی دیجیتالی
-
یافتن ریتم اضافی در داستان
-
تطبیق و بهینهسازی داستان