توضیحات دوره
بازاریابی با هوش مصنوعی به استفاده از تکنولوژیهای هوشمند برای بهینهسازی و خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی گفته میشود. این نوع بازاریابی شامل ابزارهایی است که دادههای گسترده مشتریان را تحلیل میکنند، رفتار آنها را پیشبینی میکنند و محتوا و پیامهای تبلیغاتی را برای هر فرد به طور شخصیسازیشده ایجاد میکنند. از جمله کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی میتوان به تحلیل دادهها، بهبود تجربه کاربری، پیشبینی روند بازار، ایجاد محتوای هوشمند و مدیریت روابط مشتریان اشاره کرد. با کمک هوش مصنوعی، کسبوکارها میتوانند به شکلی کارآمدتر و دقیقتر به مشتریان خود دست یابند و استراتژیهای بازاریابی خود را بر اساس نیازها و رفتار واقعی مشتریان تنظیم کنند.
درس های دوره
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
بخش اول
-
بخش دوم
-
بخش سوم