پرسونال برندینگ

  • پنج شنبه 3 اسفند 1402
  • 518
  • 7
  • 0.0
توضیحات دوره

خود را برند کنید و به یک اینفلوئنسر در صنعت خود تبدیل شوید!

برای این‌که در کسب و کار خود موفق شوید نیاز است که یک برند برای خود داشته باشید. احتیاجی نیست که همه شما را بشناسند ولی نیاز است که مخاطبین فعالیت‌تان با شما آشنا شوند. نکته‌ای که اینجا بسیار اهمیت دارد این است که افرادی باید با شما آشنا شوند که مناسب و مخاطب واقعی شما هستند.

اگر فقط بخواهید مشهور شوید، فایده‌ی چندانی ندارد و در کل درآمدزائی هم به همراه نخواهد داشت و جزء زحمت و دردسر چیز دیگری ندارد.

افرادی در برند سازی موفق خواهند بود که جامعه هدف آن‌ها او را بشناسند و از او به نیکی یاد کنند.

می‌توان به جرئت چنین ادعا کرد که بزرگترین ابزار موجود در بازاریابی «اعتماد» است. در صورت داشتن هرگونه تجارتی در دنیای امروز که پر از تبلیغات گوناگون و برندهای رنگارنگ است، برای جلب اعتماد مشتریان بیش از هر چیزی به برند شخصی نیاز دارید. شما باید با استفاده از شخصیت خود در جهت برقراری ارتباط با دیگران تلاش کنید تا آن‌ها بتوانند با تکیه بر برند شخصی شما، به کسب و کار و خدمات شما اعتماد کنند.

چرا برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ مهم است؟

اگر می‌خواهید تأثیرگذار باشد، باید برند سازی شخصی قوی داشته باشید. برند سازی به شما کمک می‌کند تا از هر کس دیگری شبیه خودتان متمایز شوید. شما می‌توانید از نام شاخص خود برای نشان دادن دانش و مهارت‌های خود در صنف کسب و کار خودتان استفاده کنید.

در بسیاری از موارد، پرسونال ‌برند شما باعث می‌شود در خاطر افراد بمانید. اگر برای پستی هزار نفر نامزد باشند این شما خواهید بود که از میان آن هزار نفر انتخاب می‌شوید.

بر اساس یک تحقیق، ۸۴ درصد از آدم‌ها در قرن ۲۱ به تبلیغات و برندهایی که تبلیغات گسترده دارند اعتماد ندارند. با این حال، آنها به اشخاصی که فکر می‌کنند می‌شناسند اعتماد دارند. این واقعیت باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات خود به سراغ افراد برند شده بروند. در کشور خودمان ایران هم می‌بینید که چقدر کسب‌وکارها از افراد مشهور به عنوان سفیر برند در تبلیغاتشان استفاده می‌کنند.

درس های دوره
  • محمد مهدی ربانی - بخش اول

  • محمد مهدی ربانی - بخش دوم

  • محمد مهدی ربانی - بخش سوم

  • صحبت های محمدرضا عمرانی

  • صحبت های کاوه صدقی

  • صحبت های سپهر تاروردیان

  • جزوه

  • اسلاید بخش اول

  • محمد مهدی ربانی- بخش اول

  • محمد مهدی ربانی- بخش دوم

  • محمد مهدی ربانی- بخش سوم

  • محمد مهدی ربانی- بخش چهارم

  • صحبت های حسین یاغچی

  • صحبت های بابک بادکوبه

  • اسلاید بخش دوم

دیدگاه کاربران (4)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    دوره بسیار عالی بود و واقعا لذت عالی بردم..اما بعضی اوقات واقعا صدا نامفهوم میشد!

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    خیلی خوب بود ..دوروزه بیاد ماندنی

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    عااالی بود .ممنونم

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    دکتر ربانی عاااالیاز بین افرادی که دعوت شدن دکتر عمرانی و آقای صدقی عالی بودن

3٬500٬000تومان
  • 12ویدیو
  • 3فایل
  • 559دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس محمد مهدی ربانی
  • تعداد درس‌ها 2 درس
  • تعداد فایل آموزشی 3 فایل
  • زمان دوره 559 دقیقه
  • سطح دوره جامع