توضیحات دوره
کسب و کارهای کوچک متفاوت هستند؛ راز مشترک موفقیت کسب و کارهای کوچک، داشتن یک برنامهی بازاریابی مستحکم است. در این دوره، برد بیتسول صرفنظر از اندازهی تیم و میزان بودجهتان، تمام چیزهایی که برای بازاریابی کارآمد محصولات و خدماتتان نیاز دارید را به شما یاد میدهد. برد توضیح میدهد که چگونه بازار هدفتان را مشخص کنید، برای برندتان، پیامی مشخص کنید و بهترین کانالهای بازاریابی را شناسایی کنید. او شرح میدهد که چگونه گزینههای تبلیغاتی خودتان را مشخص کنید؛ چگونه یک کمپین اجتماعی اولیه بسازید و چگونه نتایج را ارزیابی کنید. همچنین به شما میگوید که آیا بازاریابی بلد هستید یا باید یک فرد حرفهای در این زمینه را استخدام کنید.
درس های دوره
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
رشد حداکثری کسب و کارهای کوچک
-
چالشهای بازاریابی کسب و کارهای کوچک
-
هدفگذاری
-
پذیرش طرز فکر رشد
-
توسعه رویکرد بازاریابی
-
شناخت مشتری
-
دستهبندی مخاطبان
-
ارزش پیشنهادی
-
قیف فروش
-
سفر مشتری
-
ارزش برند
-
بازاریابی بر محور قیف فروش
-
انتخاب کانالهای بازاریابی
-
طراحی کمپینها
-
شبکههای اجتماعی
-
بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO)
-
طراحی برنامه تامین محتوا
-
بازاریابی محتوای موفق
-
تبلیغات پولی
-
پیامرسانی آفلاین
-
چه موقع استخدام کنیم
-
چه کسی را استخدام کنیم
-
جمعآوری اطلاعات
-
بازخوردها
-
عمل به نقشه بازاریابی