خیلی از افراد راه هوشمندانه کار کردن را نمیدانند و بیشازحد فعال هستند. حتماً این دسته افراد را دیدهاید، آنها سراسیمه از این کار به سراغ کار دیگری میروند، همیشه در حال چک کردن پروندهها و تماس تلفنی هستند و بیوقفه کار میکنند، که البته نتایج کار همیشه مفید و مثمر ثمر نیست. افرادی که به این گروه تعلق دارند تصور میکنند سخت کار کردن به معنای موفقتر شدن است. درحالیکه این باور اغلب منجر به حداقل بهرهوری میشود. این تفکر که همیشه پرمشغله باشیم پس به موفقیت میرسیم ذهنیت اشتباهی است.
مهم نیست چند ساعت برای کارتان وقت میگذارید، مهم این است که چطور زمان خود را سپری میکنید. در دورهای زندگی میکنیم که بیشتر از هر زمان دیگری هوشمندانه کار کردن مهمتر از سختتر کار کردن است. هر فردی برنامه و شرایط زندگی متفاوتی دارد. برای رو به رشد نگهداشتن خود و کسب و کارمان و برندهایمان هوشمندانه کار کردن بسیار اهمیت دارد.
مفهوم هوشمندانه کار کردن چیست؟ میتوان پاسخ داد هوشمندانه کار کردن یعنی روشهای بهتر و سریعتر کار کردن را بیابید.
مدرس این دوره «چطور هوشمندانهتر کار کنیم نه سختتر؟» چلسی کراست یک متخصص هزاره سوم، استراتژیست بازاریابی و کارآفرین است که در دفتر کار خانگی خود به شما آموزش میدهد. چلسی کراست در این دوره آموزشی میخواهد نکات، ابزارها و چارچوب ملموس برای افزایش بهرهوری را به شما ارائه دهد که بتوانید از وقت باارزش خود بهترین استفاده را بکنید.
مباحث این دوره عبارتاند از: مهمترین ابزارهای لازم برای موفقیت شما، روشهای مدیریت زمان و برنامههای بهرهوری، اینکه چه زمانی کسب و کار خود را خودکار و تفویض اختیار کنید، چطور برای تقویت بازسازی، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و تلاشهایتان در شبکههای اجتماعی هوشمندانهتر کار کنید. هر ابزار و نمونه روند کار شده در این دوره توسط مدرس و مراجعانش امتحان و بررسی شده و تمام این اطلاعات برای تمام کسب و کارها در همه صنایع قابلاستفاده است.
تفاوت زیادی بین پرمشغله بودن و سازنده بودن وجود دارد. همه ما لایق این هستیم که خود را با دانش و منابعی که به تکامل و رشد ما کمک میکند، توانمند کنیم. سخت کار کردن همیشه خوب است؛ ولی هوشمندانه کار کردن بهتر است.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
هوشمندانهتر کار کنید تا پیشرفت کنید
-
قدرت نگرش
-
بین زندگی و کار با تلفن همراه، تعادل برقرار کنید
-
مهارت های مدیریت زمان برنامه ریزی بازهای
-
به لیست کارهای روزانتون مسلط بشید
-
پنج نکته برای مواجهه با ایمیل های زیاد
-
چطور سیستم پوشه ها و ایمیل های ورودی رو سازماندهی و اولویت بندی کنیم
-
ابزار بهره وری برای هوشمندانه تر کار کردن و نه سخت تر
-
با استفاده از کمک دیگران و اتوماسیون، هوشمندانه تر کار کنید و نه سخت تر
-
خودکار کردنِ فضای مجازی
-
مثل یک رئیس، تفویض اختیار کنید
-
استراتژی رسانههای اجتماعیتون رو ساده، راحت و بهینه کنید
-
پنج قدم برای تعریف چارچوب بازاریابی محتوا
-
ترافیک سازِ مخصوص خودتون رو تعریف کنید
-
راهتون رو به بازاریابی محتوای برتر بازآفرینی کنید
-
شش تمرین لینکدین برای رشد برند
-
شما، تنها محدودیت خودتون هستید