چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟

  • يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
  • 157
  • 9
  • 0.0
توضیحات دوره

بیشتروقت ها تماس ­های فروش به حالت بازجوئی درمی آیند و مشتری های بالقوه را در مورد جایی که گفت و گو قرار است به آنجا بیانجامد، سر درگم می سازند. در این دوره، جف بلومفیلد، نویسنده و مربی فروش فورچن 500، گزینه ای را بر مبنای این اصل پیشنهاد می دهد که فروش های موثر با تمرکز بر موضوع هایی آغاز می شود که بیشترین اهمیت برای مشتری هایتان دارند. جف کمک تان می کند تا دیدگاه هایی نسبت به مشکلات تجاری مشتری هایتان به دست آورده و از آن ها برای هدایت سوال های مرتبط با فروشتان استفاده کنید. او چگونگیِ طرح سوال های کاوشگرانه ی موثر، معتبر ساختن تاثیر تجاری راه حل تان و عمیق ساختن گفت و گو در صورت لزوم را به شما می آموزد. همچنین توصیه هایی در مورد حفظ تن صدای مناسب در کل گفت و گو که به ارتباط موفقیت آمیزتر در امر فروش و روابط دیرپا با مشتری های تان می انجامد را نیز ارائه می دهد.

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • بینش های موجود در ارائه شما

  • مطرح کردن پرسش هایی بر اساس بینش های حاصل

  • تایید اثرگذاری

  • درک رفتارهای تهاجمی

  • شناخت کوه یخ

  • یادآوری

  • لحن محاوره ای خود را حفظ کنید

  • گام های بعدی

دیدگاه کاربران (5)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    عالی بود

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    بسیار عالی

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    بسيارعالي

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    خیلی دوره کارآمدی بود نکاتخوبی رو میگه که در کارم به درد خورد. پیشنهاد میکنم حتما ببینید

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    نسبت به اموزش های دیگه خیلی خیلی ضعیف بود

99٬000تومان
  • 9ویدیو
  • 0فایل
  • 28دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس جف بلومفیلد
  • تعداد درس‌ها 5 درس
  • زمان دوره 28 دقیقه
  • سطح دوره مناسب برای همه