در این ویدان که توسط دکتر بریت آندرتا مربیِ رهبری سازمانی و مدیر بخش یادگیری و توسعه سایت لیندا آموزش داده میشود، بررسی میکند که شما چگونه میتوانید مکالمات سخت را اداره کنید؟
عموماً سه نوع مکالمهی سخت وجود دارد: مکالماتی که بد پیش میروند، مکالماتی که خیلی خوب پیش میروند و مکالماتی که از آنها خودداری میشود.
این دوره بر روی داشتن مکالمهی موفق تمرکز میکند که نهتنها نتیجهی دلخواه ما را در پیش داشته باشد، بلکه رابطه را نیز بهبود ببخشد.
در این ویدان دکتر آندرتا نکات و استراتژیهای خاص مکالمات سخت را با شما به اشتراک میگذارد. چهار مرحلهی مکالمات موفق و اجزای مشخص خود مکالمه را پوشش میدهد، همچنین بررسی میکند که چه زمانی باید مکالمهی سخت را شروع کنید و چه زمانی در طرف دیگر مکالمه هستید؟
دکتر آندرتا در این ویدان قدمبهقدم به شما کمک میکند مکالمات عالی و مؤثری داشته باشید.
سرفصل مطالبی که در این دوره خواهید آموخت عبارتاند از: شناخت مکالمات سخت، فاز ساخت، فاز بازتاب، فاز مکالمه، فاز پیگیری
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
ارتباطات موثر
-
مکالمات سخت چیست؟
-
ماتریس مشکلات
-
وقتی مکالمات سخت بد پیش می روند
-
گذرگاه مشکلات
-
چهار مرحله مکالمات موفق
-
نقطه اوج خود را تغییر دهید
-
چه چیزی زیر موقعیت قرار دارد؟
-
مفهموم گفتگو
-
نردبان خود را بسازید
-
هدف خود را شفاف کنید
-
آنچه الان در دست تان است را بسنجید
-
از نردبان تان پایین بیایید
-
ربایش و قلاب ها
-
محرک های تان را بشناسید
-
درباره طرف مخالف تان از نو بیاندیشید
-
نقش خود را داشته باشید
-
آمادگی پیدا کنید
-
آغاز مکالمه
-
مسئولیت پذیر باشید
-
هدف تان را بگویید
-
تجربه تان را به اشتراک بگذارید
-
دعوت به درک آنها
-
با هم راه حل بسازید
-
اگر چیزها از مسیر خارج شود
-
ارائه خبرهای بد
-
ایجاد یک برنامه اجرایی
-
تأیید تلاش برای تغییر
-
اگر این موارد کارگر نبود چه کنید؟
-
دریافت مکالمه دشوار
-
تسهیل گری دیگران
-
گرفتن بازخورد
-
قدم های بعدی