بیشتر ما یک لیست انجام کارداریم که بهقدری بلند است که هیچوقت کامل نمیشود. از کجا میفهمید کدام موارد فهرستتان از همه مهمتر هستند؟ اولویت با کدام کارهاست و چگونه میتوانید کارهای در حال افزایش را مدیریت کنید؟
ابزار صحیح برای مدیریت فهرستتان و کسب موفقیت ضروری هستند.
سوزانا کی مسئول سازماندهی رویدادهای حرفهای و متخصص بهرهوری است؛ او در این ویدان دربارهی ۵ روش منحصربهفرد برای فهرستهای کاغذی و نرمافزارهای تهیهی لیست صحبت میکند تا کارهای خود را طبق شخصیت و نیازهایتان مدیریت کنید.
همینطور چند مورد از بهترین روشها برای شناخت اولویتهای اصلی و به خاطر داشتنشان را به شما یاد میدهد که اطمینان بیشتری به دست میآورید که فهرستتان تحت کنترل شماست.
در این ویدان با مطالب زیر آشنا خواهید شد:
استفاده از انواع فهرستهای کاغذی ۵ گزینهی برتر: استفاده از فهرست چند ستونی برای دسته، ایجاد یک نظام فهرست شاخص کار، استفاده از چند دفترچه یادداشت برای مدیریت فهرستهای مبتنی بر پروژه، ایجاد یک فهرست کاغذی با PacketMod که هم سرگرمکننده و هم کاربردی باشد، برنامهریزی برای مواردی که باید بر روی یک تقویم انجام دهید.
استفاده از فهرست ۵ اپلیکیشن برتر: با استفاده از اپلیکیشن شفاف کار را ساده کنید، سازماندهی و فیلتر کردن با کمک اپلیکیشن Todoist، همکاری با هرکسی، اولویتبندی با کمک نرمافزار 2Do، اضافه کردن برخی سرگرمیها به کمک CARROT به اپلیکیشن
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
چه چیز لازم است بدانید؟
-
استفاده از فهرست چندستونی برای دسته بندی
-
ایجاد یک نظام فهرست شاخص-کارت
-
استفاده از چند دفترچه یادداشت برای مدیریت فهرست های مبتنی بر پروژه
-
ایجاد یک فهرست کاغذی با PacketMod که هم سرگرم کننده و هم کاربردی باشد
-
برنامه ریزی برای مواردی که باید انجام دهید بر روی یک تقویم
-
با استفاده از اپلیکیشن شفاف کار را ساده کنید
-
سازمان دهی و فیلتر کردن با کمک اپلیکیشن Todoist
-
همکاری با هر کسی
-
اولویت بندی به کمک نرم افزار 2Do
-
اضافه کردن برخی سرگرمی های به کمک CARROT به اپلیکیشن
-
مرور مفاهیم
باسلام و خسته نباشید.مطالب ارائه شده رو اگر بتونیم کاربردی استفاده کنیم خیلی خوبه.چون بیشتر مواقع همین کارهارو حوصله نداریم جایی یادداشت یا تو اپلیکیشینی وارد کنیم.
فقط میشه گفت عالی و مفید بود