توضیحات دوره
تغییر در محیط کار امری همیشگی است. مدیران باید به کارمندانشان کمک کنند تا چگونگی وفق یافتن با شرایط متغیر را بیاموزند تا با موفقیت به اهداف تجاری برسند. در این دورهی آموزشی، گری بولز- بنیان گذار شرکت ای-پاراچوت- دلیل اینکه چرا کارکنان، و مدیران، باید سازگاری داشته باشند را به طور کلی توضیح داده و مهارت هایی که کارکنان می توانند به کمک مدیران کسب کنند تا انعطاف پذیر باشند را بیان می کند. وی همچنین این بحث را گسترش می دهد تا چگونگی ایجاد تیم های سازگار را در آن بگنجاند و آینده ی کارهای سازگارپذیر را توضیح می دهد.
مباحث عبارتند از:
- ویژگی های کارکنان سازگار؛
- چگونگی تبدیل شدن به یک مدیر سازگار؛
- تسلط بر مهارت های خود مدیریتی؛
- پرورش کارکنان مبتکر؛
- اهمیت اهداف در کارهای سازگار؛
- پرورش و حمایت از کارکنان دورکار؛
- اختیار دادن به کارکنان سازگار برای حل مشکلات؛
- همکاری و تیم های سازگار.
درس های دوره
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
فایل های تمرین
-
ذهنیت سازگارپذیر
-
ویژگی های کارمندان سازگارپذیر
-
چگونه می توان یک مدیر سازگارپذیر بود؟
-
مهارت هایی برای کارمندان سازگارپذیر
-
کسب مهارت های مدیریت خویشتن
-
نقش های کارمندان سازگارپذیر
-
کارکنان با رویکرد پیش فعالانه پرورش دهید
-
اهمیت اهداف در کار سازگارپذیر
-
کارکنان دورکار پرورش داده و از آن ها حمایت کنید
-
چرا نیاز به یک تیم سازگارپذیر دارید؟
-
همکاری و تیم های سازگارپذیر
-
آینده کار سازگارپذیر