چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد

  • يکشنبه 26 فروردين 1403
  • 117
  • 4
  • 0.0
توضیحات دوره

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی، معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم. مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی کنار خیابان. این تحول در آینده خرید چه معنی دارد؟ چیز‌های بیشتری درباره این کار معمول یاد بگیریم، وقتی دیگرهمه چیز خیلی راحت، خیلی منعطف و خیلی اجتماعی شده است.

 

درس های دوره
  • بخش اول

دیدگاه کاربران (4)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    بسیار عالی.واقعا باید در فروش آنلاین رشد کنیم.

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    خوب بود ممنون

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    خوب بود و البته مفید . تشکر

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    عالی بود ممنونم

رایگان
  • 1ویدیو
  • 0فایل
  • 13دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس سخنرانی TED
  • تعداد درس‌ها 1 درس
  • زمان دوره 13 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی