کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی

  • يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
  • 497
  • 4
  • 5.0
توضیحات دوره

بازاریابی تلفنی یا به‌عنوان یک تاکتیک مستقل یا در ترکیب با سایر استراتژی‌های بازاریابی، برای کمک به سازمان‌ها در دستیابی به اهداف فروش، استفاده می‌شود.

بازاریابی تلفنی فقط برای ارائه محصولات و خدمات به مشتریان نیست، بلکه به‌عنوان ابزاری برای لید زدن، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، فروش B2B و تبلیغات رویدادی نیز استفاده می‌شود.

بازاریابی تلفنی توسط شرکت‌ها، برای فروش محصولات یا خدماتشان و ورود به بازارهای جدید و آگاه کردن مشتری جدید از محصولات و خدمات، انجام می‌شود.

رضایت مشتریان موجود به‌اندازه رضایت خریداران احتمالی برای یک کسب‌وکار بسیار مهم است. بازاریاب‌های تلفنی اطمینان می‌دهند که هم توجه موردنیاز را جلب کنند و هم به درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند.

بازاریابی تلفنی می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد مشتری بالقوه و مشتری جدید داشته باشد. از طریق این تاکتیک، سازمان می‌تواند به مشتریان بالقوه برسد و لیستی از چشم‌اندازهای جدید را تهیه کند.

سپس بازاریاب‌های تلفنی این لیست‌های به‌روز شده را به تیم‌های فروش می‌دهند تا به این مشتریان بفروشند. آن‌ها همچنین ماهیت و نیازهای مشتری احتمالی را شناسایی کرده و این اطلاعات را به بخش فروش منتقل می‌کنند.

همچنین پیگیری پس از نهایی شدن فروش، از جنبه‌های اساسی وظیفه بازاریاب تلفنی است، زیرا ردیابی مشتریان بالقوه می‌تواند فرصت‌های فروش را 20٪ افزایش دهد.

درس های دوره
  • بخش اول

  • بخش دوم

  • بخش سوم

  • بخش چهارم

  • بخش پنجم

  • بخش ششم

  • بخش هفتم

  • بخش هشتم

  • بخش نهم

  • بخش دهم

  • بخش یازدهم

  • بخش دوازدهم

  • بخش سیزدهم

  • بخش چهاردهم

  • بخش پانزدهم

  • بخش اول

  • بخش دوم

  • بخش سوم

  • اسلاید

  • جزوه

دیدگاه کاربران (3)
  • ملیحه احمدی دوشنبه 11 تير 1403

    عالی

    • ویدان
      ویدان سه شنبه 12 تير 1403

      سلام وقت بخیر ممنون از بازخورد شما

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    خوب

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    عالی و کاملا کاربردی

990٬000تومان
  • 18ویدیو
  • 2فایل
  • 279دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس محمد مهدی ربانی
  • تعداد درس‌ها 3 درس
  • تعداد فایل آموزشی 2 فایل
  • زمان دوره 279 دقیقه
  • سطح دوره جامع