بازاریابی تلفنی یا بهعنوان یک تاکتیک مستقل یا در ترکیب با سایر استراتژیهای بازاریابی، برای کمک به سازمانها در دستیابی به اهداف فروش، استفاده میشود.
بازاریابی تلفنی فقط برای ارائه محصولات و خدمات به مشتریان نیست، بلکه بهعنوان ابزاری برای لید زدن، ایجاد کمپینهای تبلیغاتی، فروش B2B و تبلیغات رویدادی نیز استفاده میشود.
بازاریابی تلفنی توسط شرکتها، برای فروش محصولات یا خدماتشان و ورود به بازارهای جدید و آگاه کردن مشتری جدید از محصولات و خدمات، انجام میشود.
رضایت مشتریان موجود بهاندازه رضایت خریداران احتمالی برای یک کسبوکار بسیار مهم است. بازاریابهای تلفنی اطمینان میدهند که هم توجه موردنیاز را جلب کنند و هم به درخواستها رسیدگی میکنند.
بازاریابی تلفنی میتواند نقش بسزایی در ایجاد مشتری بالقوه و مشتری جدید داشته باشد. از طریق این تاکتیک، سازمان میتواند به مشتریان بالقوه برسد و لیستی از چشماندازهای جدید را تهیه کند.
سپس بازاریابهای تلفنی این لیستهای بهروز شده را به تیمهای فروش میدهند تا به این مشتریان بفروشند. آنها همچنین ماهیت و نیازهای مشتری احتمالی را شناسایی کرده و این اطلاعات را به بخش فروش منتقل میکنند.
همچنین پیگیری پس از نهایی شدن فروش، از جنبههای اساسی وظیفه بازاریاب تلفنی است، زیرا ردیابی مشتریان بالقوه میتواند فرصتهای فروش را 20٪ افزایش دهد.
-
بخش اول
-
بخش دوم
-
بخش سوم
-
بخش چهارم
-
بخش پنجم
-
بخش ششم
-
بخش هفتم
-
بخش هشتم
-
بخش نهم
-
بخش دهم
-
بخش یازدهم
-
بخش دوازدهم
-
بخش سیزدهم
-
بخش چهاردهم
-
بخش پانزدهم
-
بخش اول
-
بخش دوم
-
بخش سوم
-
اسلاید
-
جزوه
عالی
سلام وقت بخیر ممنون از بازخورد شما
خوب
عالی و کاملا کاربردی