کتاب رسیدن به فروش بیشازحد (راه کشیدن صف طولانی برای یک کسبوکار) نوشته دنیل پریستلی است. این کتاب را محمدرضا عمرانی ترجمه و انتشارات نگاه نوین منتشر و به بازار عرضه کرده است و کتاب صوتی این اثر برجسته را ویدان منتشر کرده است. این کتاب راهنمای افزایش تقاضا نسبت به عرضه است و دلایل به وجود آمدن این پدیده را موردبررسی قرار میدهد.
دنیل پریستلی، نویسنده کتاب رسیدن به فروش بیشازحد، یکی از نویسندههای آثار پرفروش و کارآفرینی نمونه است. در کتاب رسیدن به فروش بیشازحد فقط اصول بازاریابی و روشهای دادوستد بیان نمیشود. بلکه بعضی مشکلات بررسی میشود که بیشتر کسبوکارها از آن رنج میبرند و اصول و روایتهایی را که فلسفهٔ بنیادین این کتاب هستند، مطرح میشود. در این کتاب بهصورت کامل مراحل رسیدن به حالتی که مشتریان، برای محصولات شما صف بکشند و آنها دنبال شما باشند نه شما دنبال مشتریان، را میگوید. بنابراین مطالعه این کتاب بهشدت به صاحبان کسبوکار توصیه میشود.
بعضیها در پی مشتری نیستند بلکه این مشتری است که دنبال آنهاست. رستورانهایی وجود دارند که مردم برایشان صف میکشند. محصولاتی هستند که باید از چند ماه قبل، به آنها سفارش دهید. بلیتهایی هستند که در اولین روز فروش، کلشان فروخته میشوند و غیره. به چه دلیل این اتفاق میافتد؟ چرا باوجود انتخابهای زیادی که داریم، مردم برای بعضی از این انتخابها صف میکشند یا پول بیشتری پرداخت میکنند؟ در کتاب رسیدن به فروش بیشازحد متوجه خواهید شد.
م
کتاب رسیدن به فروش بیشازحد (راه کشیدن صف طولانی برای یک کسبوکار) نوشته دنیل پریستلی است. این کتاب را محمدرضا عمرانی ترجمه و انتشارات نگاه نوین منتشر و به بازار عرضه کرده است و کتاب صوتی این اثر برجسته را ویدان منتشر کرده است. این کتاب راهنمای افزایش تقاضا نسبت به عرضه است و دلایل به وجود آمدن این پدیده را موردبررسی قرار میدهد.
دنیل پریستلی، نویسنده کتاب رسیدن به فروش بیشازحد، یکی از نویسندههای آثار پرفروش و کارآفرینی نمونه است. در کتاب رسیدن به فروش بیشازحد فقط اصول بازاریابی و روشهای دادوستد بیان نمیشود. بلکه بعضی مشکلات بررسی میشود که بیشتر کسبوکارها از آن رنج میبرند و اصول و روایتهایی را که فلسفهٔ بنیادین این کتاب هستند، مطرح میشود. در این کتاب بهصورت کامل مراحل رسیدن به حالتی که مشتریان، برای محصولات شما صف بکشند و آنها دنبال شما باشند نه شما دنبال مشتریان، را میگوید. بنابراین مطالعه این کتاب بهشدت به صاحبان کسبوکار توصیه میشود.
بعضیها در پی مشتری نیستند بلکه این مشتری است که دنبال آنهاست. رستورانهایی وجود دارند که مردم برایشان صف میکشند. محصولاتی هستند که باید از چند ماه قبل، به آنها سفارش دهید. بلیتهایی هستند که در اولین روز فروش، کلشان فروخته میشوند و غیره. به چه دلیل این اتفاق میافتد؟ چرا باوجود انتخابهای زیادی که داریم، مردم برای بعضی از این انتخابها صف میکشند یا پول بیشتری پرداخت میکنند؟ در کتاب رسیدن به فروش بیشازحد متوجه خواهید شد.
مردم چگونه خرید میکنند؟ آیا آنها چیزی را خریداری میکنند که دیگران میخرند؟ شرکتهای زیادی هستند که انگار میخواهند نشان دهند که چقدر بلد نیستند چیزی را بفروشند. در هر جا یک فروشگاه تأسیس میکنند؛ قیمتهایشان را کاهش میدهند؛ در خیابانها داد میزنند که محصولاتشان «ارزان» است. روش فروش صحیح چیست؟
ایدههای کتاب رسیدن به فروش بیشازحد برای کسبوکارهایی پیشنهادشده است که به کار خود اهمیت میدهند و قصد دارند محصولاتشان را بهتر به بازار معرفی کنند. درواقع میتوان گفت این کتاب برای کسانی که قصد فریبکاری دارند و میخواهند با گول زدن خریدارانشان به یک فروش سریع یا یک پیروزی ناگهانی برسند، نیست. هدف کتاب این است که شما این مفاهیم را بهصورت عمیق درک کنید و تصمیمات بهتری بگیرید و با دورنمای بهتری به کسبوکارتان مشغول شوید.
-
آنچه در این دوره می شنوید
-
بخش دوم
-
بخش سوم
-
بخش چهارم
-
بخش پنجم
-
بخش ششم
-
بخش هفتم
-
بخش هشتم
-
بخش نهم
سلام. من خرید کردم پول هم از حسابم کسر شد و موفق زد.ولی فایلی برا من ارسال نشده. لطفا راهنمایی کنید
سلام وقتتون بخیر برای دریافت اپلیکیشن (اندروید و iOS) به لینک زیر مراجعه کنید: https://vidone.ir/app و یا اینکه از سایت واردحساب کاربریتون بشید در قسمت دوره های من این کتاب صوتی براتون فعاله و شما میتونید از این دوره استفاده کنید
سلام وقتتون بخیر در ورژن جدید که تا پایان مرداد بروزرسانی میشه این مورد مد نظر قرار گرفته شده
کاشکی تو فیلم ها یه گزینه اضافه میکردین با این مضمون که میخوای ادامه سری قبل رو ببینی یا میخوای از اول ببینی؟. من هرسری یه فیلم رو میبینم و خارج میشم و دوباره میام ادامه اون فیلم رو ببینم همینجور باید بالا و پایین کنم ببینم تا کجای فیلم رو سری قبلی دیدم