بهعنوان یک مدیر ازیکطرف همیشه مشکل محدودیت زمان و منابع دارید و از طرف دیگر همیشه از شما انتظار نتایج اثربخش دارند. باید به اهدافتان برسید و به افرادتان انگیزه بدهید که همین کار را انجام دهند و طوری مدیریت کنید که همه این کارها انجام شود. حتی اگر استراتژیها تغییر کند و پروژههای جدید به شما بدهند.
مدرس دوره کوچینگ نتیجهبخش، لیزا گیتس، کوچ اجرایی و مذاکرات است. اگر به عنوان مدیر کوچینگ انجام میدهید، این دوره استراتژیهای مناسب را در اختیار شما قرار میدهد. در این دوره روی 3 نوع مراجع تمرکز میشود. افرادی که باید عملکردشان بهتر شود. افرادی که روی توسعه شغلی خود در حال کار کردن هستند و افرادی که عملکرد خوبی دارند. هرکدام نقاط قوت و ضعف خودشان را دارند و شما هم حتماً از این نوع افراد در اطراف خودتان دیدهاید.
همانطور که میدانید گاهی اوضاع به هم میریزد. در سناریوهای کوچینگی این دوره، مراجعی را میبینید که افرادش را به چالش میکشد تا از این اوضاع بههمریخته عبور کنند. مشکلاتی مانند خدمات مشتری بد، تصمیمات کاری سخت و حل کردن کشمکشها با افراد بدقلق. در این دوره به بررسی تواناییهای کوچ شدن هم پرداخته میشود تا وقت خود را صرف افراد اشتباه نکنید. شما یاد میگیرید مسئولیتپذیری، توانایی گوش دادن و درک مستقیم را افزایش دهید که تمام اینها برای بهتر کردن عملکرد و نتایج است.
کوچینگ را بهعنوان یک ابزار برای توسعه فردی بپذیرید. این دوره به شما کمک میکند استراتژیهایی داشته باشید که در زمان کمتر به نتایج بهتری برسید.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
استراتژیهایی برای بهبود نتایج کوچینگ
-
چیزهایی که قبل از شروع دوره باید بدانید
-
پنج پرسش آغازین برای اینکه در تله نیفتید
-
چگونه قابلیت کوچپذیری را اندازه بگیریم؟
-
نوشتن قرارداد کوچینگ
-
مروری بر کوچینگ حمایتی و چالشی
-
در پروسه کوچینگ چگونه بازخورد دهیم؟
-
بر مسئولیتپذیری تأکید کنید
-
چگونه بهخاطر رشد فردی و سازمانی، گوش فرا دهیم؟
-
به کارمندانتان کمک کنید در حرفهشان پیشرفت کنند
-
چگونه یک فرد مشتاق را کوچ کنیم؟
-
دستورالعملهایی برای هدایت مشکلات عملکردی
-
چگونه افراد با عملکرد ضعیف را کوچ کنیم؟
-
چالشهای کوچینگ افراد با عملکرد قوی
-
چگونه افراد با عملکرد قوی را کوچ کنیم؟
-
قدم بعدی
-
پرسشنامه شناخت و کشف
-
سؤالات هفت گانه
-
عقد قرارداد
-
فهرست اصطلاحات
-
نگاه به عقب برای حرکت رو به جلو