در این وبینار، دکتر ربانی با تکیه بر تجربه و مطالعات موردی، ابزارها و استراتژیهای هوش مصنوعی را که برای شناسایی مشتریان با بیشترین پتانسیل، شخصیسازی پیامهای فروش و خودکارسازی فرایندهای بازاریابی و فروش لازم است، به زبان ساده آموزش میدهد. شرکتکنندگان یاد میگیرند چگونه با بهرهگیری از تحلیل داده، مدلهای پیشبینی و اتوماسیون هوشمند، نرخ تبدیل را افزایش دهند و هزینه جذب مشتری را کاهش دهند بهطوری که دستیابی به رشد تا دو برابر در بازههای زمانی مشخص، هدفگذاری و قابل اندازهگیری باشد. این وبینار مناسب مدیران فروش، بازاریابی، کارآفرینان و علاقهمندان به تحول دیجیتال است که میخواهند راهکارهای قابل پیادهسازی و سنجشپذیر برای ارتقای عملکرد فروش خود دریافت کنند. در پایان، شرکتکنندگان یک نقشهراه اجرایی ساده و چکلیست تکنیکی برای شروع بلافاصله خواهند داشت.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
بخش اول
-
بخش دوم
-
بخش سوم
-
بخش چهارم
-
اسلاید های وبینار