
موفقیت در فروش آنلاین
چرا فروش آنلاین حائز اهمیت است؟ چرا بیشتر شرکتها به دنبال فروش آنلاین یا فروش مستقیم به مصرفکنندهها هستند و چرا شما هم باید همین کار را انجام دهید؟
پاسخ بسیار ساده است: چون فضای آنلاین جایی است که مشتریان شما در آنجا قرار دارند. امروزه تعداد مصرفکنندگانی که خرید آنلاین را به خاطر سادگی و آسانی آن ترجیح میدهند رو به افزایش است و بسیاری از شرکتها بهطور مستقیم درگیر فروش به مشتریان آنلاین خود شدهاند.
در این ویدان، کسبوکارهای B2C یا کسبوکار به مصرفکننده، توسط جف بلومفیلد یکی از اساتید مطرح دنیا در زمینهی فروش آموزش داده میشود که در آن شما میتوانید خدمات یا کالای خود را بهصورت مستقیم یا آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
در این دوره، جف بلومفیلد که کوچ و مربی اجرایی بسیاری از مدیران ارشد چندین شرکت برتر بین المللی است، توضیح میدهد که چگونه بر اساس طرز کار مغز مشتری، میتوانید مشتریهای واقعی خود را شناسایی و هدف قرار داده و بعد به سراغ محتوایی بروید که مقصود مشتری شماست و به دنبال آن میگردد.
او همچنین نحوهی ساخت وبسایتی با محتوای باکیفیت و بهینهسازی آن برای موتورهای جستجو ((SEO، بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی، تبلیغات کلیکی (PPC) و باقی ابزارهایی که میتوانند مشتریان واقعی را به تعداد بیشتر و با هزینهی کمتر به سمت شما بکشانند را آموزش میدهد.
مهمتر از همه یاد خواهید گرفت که مشتریان خود را کجا پیدا کنید و چگونه به آنها کمک کنید که شما را راحتتر بیابند؟
مباحث دوره موفقیت در فروش آنلاین عبارتاند از:
فروش مستقیم آنلاین، تقسیمبندی شرکتها برای فروش آنلاین، تقسیمبندی شرکتها برای فروش آفلاین، شناخت شخصیت مشتریان، چگونه شخصیتسازی کنیم؟، رازهای شخصیتسازی موفق، بازخورد شخصیتسازی موفق، چرا محتوا برابر با موفقیت در فروش است؟، سایتم را از کجا شروع کنم؟، رازهای موفقیت در تولید محتوا چیست؟، اندازهگیری موفقیت محتوا، آموزش بازاریابی صحیح در شبکههای اجتماعی، راز موفقیت در شبکههای اجتماعی، سنجش موفقیت در شبکههای اجتماعی، آموزش صحیح تبلیغات کلیکی، از کجا باید تبلیغات کلیکی را شروع کنیم؟، رازهای تبلیغات کلیکی، اندازهگیری میزان تبلیغات کلیکی
