مدیریت زمان ویژه مدیران

5
درس
21
فایل
68
دقیقه
69000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
00:53 - 2.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
چه چیز لازم است پیش از تماشای این دوره بدانید؟
00:59 - 3.3 مگابایت

مدیریت افراد

play_arrow
دلایل و شیوه های تفویض اختیار
4:37 - 15.6 مگابایت
play_arrow
جلسات یک به یک برگزار کنید
3:21 - 11.4 مگابایت
play_arrow
انتظارات برای پاسخگویی را مدیریت کنید
4:02 - 13.3 مگابایت
play_arrow
بر روی انسان ها تمرکز کنید
3:29 - 12 مگابایت
play_arrow
یک نمونه مثبت مشخص کنید
3:04 - 10 مگابایت
play_arrow
سرمایه گذاری در آموزش دیگران
3:37 - 12.3 مگابایت

مدیریت کردن پروژه ها

play_arrow
چگونه پروژه های مختلف را هماهنگ کنید؟
4:08 - 14.3 مگابایت
play_arrow
منابع محدود را تخصیص دهید
3:50 - 13.1 مگابایت
play_arrow
برای پروژه ها سررسید تعیین کنید
4:14 - 14.5 مگابایت
play_arrow
کاری کنید که دیگران نسبت به رعایت سررسید ها مسئولیت بپذیرند
3:41 - 12.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تغییرات را در زمان سررسیدها به اطلاع همگان برسانید
2:58 - 10.1 مگابایت
play_arrow
زمان جلسه و زمان کار
2:40 - 9.6 مگابایت

مدیریت اولویت ها

play_arrow
به کارهای با اولویت بالا زمان بیشتری اختصاص دهید
3:43 - 12.6 مگابایت
play_arrow
از تقویم خود به عنوان ابزار اولویت بندی استفاده کنید
3:26 - 11.7 مگابایت
play_arrow
جلسات را با تمرکز بر اقدام های عملی اداره کنید
3:26 - 11.6 مگابایت
play_arrow
در جایی که لازم باشد اولویت ها را جابه جا کنید
3:11 - 11.1 مگابایت
play_arrow
اولویت شما
3:38 - 12.2 مگابایت
play_arrow
قدرت سرگرم کردن
4:23 - 15.2 مگابایت

نتیجه گیری

play_arrow
گام های بعدی
1:09 - 3.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

شما به‌عنوان یک مدیر موظف هستید، نه‌تنها از برنامه زمانی خودتان بلکه از برنامه زمانی اطرافیانتان هم جلو باشید. مدیریت زمان یک مهارت کلیدی است که می‌تواند باعث موفقیت یا شکست یک مدیر بشود.

در دنیا، اصطلاح کمبود وقت وجود دارد اما مشکل کمبود وقت وجود خارجی ندارد.
تماما از درون انسان نشات میگرد؛ اگر شما شیوه صحیح مدیریت زمان را بدانید دیگر مشکل کمبود وقت نخواهید داشت بلکه زمانی را هم اضافه خواهید آورد.

داو کرنشاو مشاور کسب­‌وکار، در این دوره درباره اثر مدیریت زمان‌ بر روی شما در سه حوزه صحبت می‌کند؛ اول مدیریت افراد که شامل نحوه رسیدگی به جلسات، سپردن کارها به دیگران و آموزش می‌شود. سپس، درباره مدیریت زمان پروژه‌ها صحبت می‌کند، ازجمله تخصیص منابع و پاسخگو نگه‌داشتن دیگران در قبال انجام دادن کار در مهلت مقرر و نهایتاً به مدیریت زمانی برای اولویت‌ها می‌پردازد؛ و همچنین شیوه‌ی هماهنگی سریع با نیازهای متغیر محیط کار و همچنین وقت گذاشتن برای خودتان تا یک رهبر اثربخش باشید. در دوره مدیریت زمان برای مدیران به تمام این مسائل و موارد دیگر پرداخته می‌شود.

مباحثی که در دوره «مدیریت زمان ویژه مدیران» موردبررسی قرار خواهند گرفت عبارت‌اند از:

مدیریت افراد،  مدیریت کردن پروژه‌ها،  مدیریت اولویت‌ها

اساتید دوره

داو کرنشاو

دیو کرنشاو نویسنده و مربی رهبری است که با Time، Fast Company و USA Today معروف شد.
او استادِ پرورشِ رهبرانِ مولد است. او را در مجله‌‌ی Time، USA Today، Fast Company و BBC News دیده‌ایم. دوره‌های او در LinkedIn Learning میلیون‌های بیننده داشته است. او چهار کتاب نوشته است، از جمله The Myth of Multitasking: How ""Doing It All"" Gets Nothing Done، که به شش زبان ترجمه شده است و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه‌ی مدیریتِ زمان است. دیو، به عنوان یک نویسنده، سخنران و مدرس آنلاین، صدها رهبر از هزاران رهبر کسب‌وکار در سراسر جهان را متحول ساخته است.

person
mail