
مدیریت زمان ویژه مدیران
شما بهعنوان یک مدیر موظف هستید، نهتنها از برنامه زمانی خودتان بلکه از برنامه زمانی اطرافیانتان هم جلو باشید. مدیریت زمان یک مهارت کلیدی است که میتواند باعث موفقیت یا شکست یک مدیر بشود.
در دنیا، اصطلاح کمبود وقت وجود دارد اما مشکل کمبود وقت وجود خارجی ندارد.
تماما از درون انسان نشات میگرد؛ اگر شما شیوه صحیح مدیریت زمان را بدانید دیگر مشکل کمبود وقت نخواهید داشت بلکه زمانی را هم اضافه خواهید آورد.
داو کرنشاو مشاور کسبوکار، در این دوره درباره اثر مدیریت زمان بر روی شما در سه حوزه صحبت میکند؛ اول مدیریت افراد که شامل نحوه رسیدگی به جلسات، سپردن کارها به دیگران و آموزش میشود. سپس، درباره مدیریت زمان پروژهها صحبت میکند، ازجمله تخصیص منابع و پاسخگو نگهداشتن دیگران در قبال انجام دادن کار در مهلت مقرر و نهایتاً به مدیریت زمانی برای اولویتها میپردازد؛ و همچنین شیوهی هماهنگی سریع با نیازهای متغیر محیط کار و همچنین وقت گذاشتن برای خودتان تا یک رهبر اثربخش باشید. در دوره مدیریت زمان برای مدیران به تمام این مسائل و موارد دیگر پرداخته میشود.
مباحثی که در دوره «مدیریت زمان ویژه مدیران» موردبررسی قرار خواهند گرفت عبارتاند از:
مدیریت افراد، مدیریت کردن پروژهها، مدیریت اولویتها
