توضیحات دوره
                                دیوید استیلمن و جونا استیلمن در این ویدان به شما خواهند آموخت که نسل Z کیست و چگونه میتوانید کمپینهای بازاریابی خود را برای هدف قرار دادن این مخاطبان باهوش جدید تطبیق دهید.
همچنین در این ویدان هفت ویژگی کلیدی نسل z را مورد بررسی قرار داده و کشف خواهید کرد که این افراد از کجا خرید میکنند، چگونه از رسانههای اجتماعی استفاده میکنند، چرا میخواهند با برندهای برنده همسو شوند و ...
درس های دوره
                                - 
                                                                    
آنچه دراین دوره خواهید دید
 
- 
                                                                    
چی یه نسلُ متمایز میکنه؟
 - 
                                                                    
رویدادها و شرایط نسل Z
 
- 
                                                                    
مهاجران دیجیتال و دیجیتال مادرزاد
 - 
                                                                    
مهم تنها طرز بیان نیست، بلکه طرز نگاه هست
 - 
                                                                    
نسل Z در فروشگاه فیزیکی و آنلاین
 
- 
                                                                    
به چشم بیا، مثل بقیه نباش: چرا نسل Z برند خودش و میسازه
 - 
                                                                    
تجربه و محصول: سلیقه نسل Z
 - 
                                                                    
چی رو کجا پست کنیم: نسل Z و رسانه های اجتماعی
 
- 
                                                                    
میکرو اینفلوئنسرها: نسل Z باید خودش ببینه
 - 
                                                                    
اهمیت قیمت برای نسل Z
 
- 
                                                                    
تعریف نسل Z از اقتصاد مشارکتی
 - 
                                                                    
تنها معنا کافی نیست، نسل Z به کیفیت و دلیل هم اهمیت میده
 
- 
                                                                    
یکی بخر، دوتا ببر: بازاریابی کلاسیک هنوز هم برای نسل Z جواب میده
 - 
                                                                    
تمرکز هشت ثانیه ای نسل Z
 
- 
                                                                    
بازاریابی برای درآمد جانبی نسل Z
 - 
                                                                    
اجازه بدین نسل Z هم مشارکت داشته باشه
 
- 
                                                                    
فروتنی دروغین: نسل Z عاشق برنده هاست
 - 
                                                                    
کمینه محصول پذیرفتنی (MVP): نسل Z میخواهد اولین فرد در تعامل بازاریابی باشد
 
                                
فوق کاربردی