بازاریابی برای نسل Z

9
درس
19
فایل
31
دقیقه
49000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
بازاریابی برای نسل جدید

نسل Z چه کسانی هستند؟

play_arrow
چی یه نسلُ متمایز میکنه؟
play_arrow
رویدادها و شرایط نسل Z

پیشگامان دیجیتال در مقابل بومیان دیجیتال

play_arrow
مهاجران دیجیتال و دیجیتال مادرزاد
play_arrow
مهم تنها طرز بیان نیست، بلکه طرز نگاه هست
play_arrow
نسل Z در فروشگاه فیزیکی و آنلاین

فوق العاده سفارشی

play_arrow
به چشم بیا، مثل بقیه نباش: چرا نسل Z برند خودش و میسازه
play_arrow
تجربه و محصول: سلیقه نسل Z
play_arrow
چی رو کجا پست کنیم: نسل Z و رسانه های اجتماعی

واقع گرایانه

play_arrow
میکرو اینفلوئنسرها: نسل Z باید خودش ببینه
play_arrow
اهمیت قیمت برای نسل Z

اقتصاددان

play_arrow
تعریف نسل Z از اقتصاد مشارکتی
play_arrow
تنها معنا کافی نیست، نسل Z به کیفیت و دلیل هم اهمیت میده

ترس از دست دادن

play_arrow
یکی بخر، دوتا ببر: بازاریابی کلاسیک هنوز هم برای نسل Z جواب میده
play_arrow
تمرکز هشت ثانیه ای نسل Z

خودتان این کار را انجام دهید

play_arrow
بازاریابی برای درآمد جانبی نسل Z
play_arrow
اجازه بدین نسل Z هم مشارکت داشته باشه

رانده شده

play_arrow
فروتنی دروغین: نسل Z عاشق برنده هاست
play_arrow
کمینه محصول پذیرفتنی (MVP): نسل Z میخواهد اولین فرد در تعامل بازاریابی باشد

0

دیوید استیلمن و جونا استیلمن در این ویدان به شما خواهند آموخت که نسل Z کیست و چگونه می‌توانید کمپین‌های بازاریابی خود را برای هدف قرار دادن این مخاطبان باهوش جدید تطبیق دهید.

همچنین در این ویدان هفت ویژگی کلیدی نسل z را مورد بررسی قرار داده و کشف خواهید کرد که این افراد از کجا خرید می‌کنند، چگونه از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، چرا می‌خواهند با برندهای برنده همسو شوند و ...

اساتید دوره

جونا استیلمن

جونا یک متخصص نسل های 22 ساله است که به برندها کمک میکند تا با مصرف کنندگان، کارمندان، دانشجویان، اهداکنندگان و رای دهندگان نسل Z بهتر ارتباط برقرار کنند

او به عنوان یک سخنران اصلی، ویژگی های کلیدی نسل Z را آموزش و توضیح میدهد. او به خوبی میداند چطور باید با این نسل کار کرد و محصولی را به آنها فروخت. او در اولین نتایج نظرسنجی ملی با شرکت ها، مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، منابع انسانی و مدیران در مورد نگرش نسل Z نسبت به محیط کار و بازار صحبت می کند.

person
mail