بازاریابی برای نسل Z

9
درس
19
فایل
31
دقیقه
49000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
بازاریابی برای نسل جدید
1:33 - 7.1 مگابایت

نسل Z چه کسانی هستند؟

play_arrow
چی یه نسلُ متمایز میکنه؟
2:18 - 10.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
رویدادها و شرایط نسل Z
3:03 - 14.4 مگابایت

پیشگامان دیجیتال در مقابل بومیان دیجیتال

play_arrow
مهاجران دیجیتال و دیجیتال مادرزاد
1:42 - 8.3 مگابایت
play_arrow
مهم تنها طرز بیان نیست، بلکه طرز نگاه هست
1:39 - 7.8 مگابایت
play_arrow
نسل Z در فروشگاه فیزیکی و آنلاین
1:48 - 8.5 مگابایت

فوق العاده سفارشی

play_arrow
به چشم بیا، مثل بقیه نباش: چرا نسل Z برند خودش و میسازه
1:48 - 7.8 مگابایت
play_arrow
تجربه و محصول: سلیقه نسل Z
1:31 - 7.3 مگابایت
play_arrow
چی رو کجا پست کنیم: نسل Z و رسانه های اجتماعی
1:19 - 6.2 مگابایت

واقع گرایانه

play_arrow
میکرو اینفلوئنسرها: نسل Z باید خودش ببینه
1:27 - 6.8 مگابایت
play_arrow
اهمیت قیمت برای نسل Z
1:49 - 8.5 مگابایت

اقتصاددان

play_arrow
تعریف نسل Z از اقتصاد مشارکتی
1:54 - 8.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تنها معنا کافی نیست، نسل Z به کیفیت و دلیل هم اهمیت میده
1:17 - 6.5 مگابایت

ترس از دست دادن

play_arrow
یکی بخر، دوتا ببر: بازاریابی کلاسیک هنوز هم برای نسل Z جواب میده
1:00 - 4.7 مگابایت
play_arrow
تمرکز هشت ثانیه ای نسل Z
1:22 - 6.4 مگابایت

خودتان این کار را انجام دهید

play_arrow
بازاریابی برای درآمد جانبی نسل Z
1:39 - 7.7 مگابایت
play_arrow
اجازه بدین نسل Z هم مشارکت داشته باشه
1:02 - 4.8 مگابایت

رانده شده

play_arrow
فروتنی دروغین: نسل Z عاشق برنده هاست
1:41 - 7.9 مگابایت
play_arrow
کمینه محصول پذیرفتنی (MVP): نسل Z میخواهد اولین فرد در تعامل بازاریابی باشد
1:02 - 4.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

نسل Z چه کسانی هستند؟

پیش از آنکه بتوانیم درباره ایجاد استراتژی دیجیتال مارکتینگ فکر کنیم باید نسل Z  را تعریف کنیم. نسل Z متولدین سال‌های ۱۹۹۵ تا اواسط دهه اول ۲۰۰۰ (دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها در ایران) را در بر می‌گیرد. این نسل چیزی حدود ۳۲ درصد جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد. نسل Z با گوشی همراه و تبلت بزرگ شده‌اند و بر خلاف نسل هزاره یا همان دهه شصتی‌ها زمان پیش از اینترنت را به یاد نمی‌آورند.

فقط ۸ ثانیه فرصت دارید تا توجه نسل Z را به محتوا جلب کنید. این زمان برای نسل هزاره 12 ثانیه بود. بنابراین اولین برخورد شما با مخاطبان این نسل بسیار مهم است، یا باید توجه آنها را در مدت زمان کوتاهی جلب کنید یا برای همیشه فراموش خواهید شد.

بازاریابی برای نسل z

بازاریابی برای نسل جوان یا به عبارت دقیق تر نسل Z برای برخی از برندها بیش از اندازه سخت و حتی ترسناک است. شهرت این نسل در میان بازاریاب ها به عنوان گروه سنی که تفاوت چشمگیری با نسل های قبلی دارند، رواج پیدا کرده است. شاید بازاریابی برای این گروه سنی تا همین چند سال پیش امر مهمی نبود، اما با ورود آنها به حوزه کسب و کار و کسب درآمدهای مناسب دیگر چنین امکانی وجود ندارد. امروزه بازاریاب ها باید توجه ویژه ای به مشتریان این نسل نمایند، در غیر این صورت شاید حسابی از رقبای شان در بازار عقب بمانند. 

دیوید استیلمن و جونا استیلمن در این ویدان به شما خواهند آموخت که نسل Z کیست و چگونه می‌توانید کمپین‌های بازاریابی خود را برای هدف قرار دادن این مخاطبان باهوش جدید تطبیق دهید.

همچنین در این ویدان هفت ویژگی کلیدی نسل z را مورد بررسی قرار داده و کشف خواهید کرد که این افراد از کجا خرید می‌کنند، چگونه از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، چرا می‌خواهند با برندهای برنده همسو شوند و ...

 

اساتید دوره

جونا استیلمن

جونا یک متخصص نسل های 22 ساله است که به برندها کمک میکند تا با مصرف کنندگان، کارمندان، دانشجویان، اهداکنندگان و رای دهندگان نسل Z بهتر ارتباط برقرار کنند

او به عنوان یک سخنران اصلی، ویژگی های کلیدی نسل Z را آموزش و توضیح میدهد. او به خوبی میداند چطور باید با این نسل کار کرد و محصولی را به آنها فروخت. او در اولین نتایج نظرسنجی ملی با شرکت ها، مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، منابع انسانی و مدیران در مورد نگرش نسل Z نسبت به محیط کار و بازار صحبت می کند.

دیوید استیلمن

کارآفرین و استراتژیستی تاثیرگذار که به عنوان کارشناس نسل ها در سراسر دنیا تحسین شده است و نویسنده سه کتاب پرفروش، رابطی موثر که بحث ها و راه حل های استراتژیک در موضوعات چالش برانگیز را پرورش می دهد.

person
mail