مشتری‌یابی با استفاده از تماس سرد

7
درس
14
فایل
33
دقیقه
51000 تومان

مطالعات نشان داده است که اولین برداشت ها در عرض هفت ثانیه پس از ملاقات با شخص جدید ایجاد می شود. این به این معنی است که اگر می‌خواهیم یک رابطه قوی و موفق با فرد جدیدی شروع کنیم، باید در این هفت ثانیه بهترین نسخه از خودمان را به نمایش بگذاریم. هنگام تماس سرد، حتی دشوارتر است که بهترین نسخه از خودمان را نشان دهیم زیرا صدای ما تنها ابزار در دسترس ما است. لحظه ای که مشتری بالقوه به تلفن پاسخ می دهد، تایمر هفت ثانیه شروع می شود و لحظه ای بین شما و مشتری احتمالی وجود دارد که در آن آهنگ، توناژ و رویکرد شما باید عالی باشد. این می تواند یک چشم انداز دلهره آور برای فروشندگان بی تجربه باشد، در صورتیکه اینگونه نیست. در این دوره کوتاه، مایلز کرافت به طور واضح و مختصر توضیح می دهد که چگونه در هفت ثانیه اول خود را به خوبی به تصویر بکشید و رابطه را به بهترین نحو شروع کنید. او بایدها و نبایدهای عملی را می گوید تا به محض اینکه مشتری به تماس شما پاسخ داد، توضیح دهد که چه کاری باید انجام دهید.

اساتید دوره

مایلز کرافت

مایلز کرافت مشاور و مربی حرفه ای در زمینه فروش و جذب مشتری است و به عنوان مدیر روابط عمومی در QuoStar و مشاور فناوری اطلاعات ، در زمینه پیشرفت کاری با استفاده از راه حل های IT تخصص دارد. مایلز در بیشتر دوران کاری خود به عنوان یک متخصص فروش مشغول به کار بوده و برای توسعه دهندگان نرم افزار ، شرکت های روابط عمومی ، شرکت های فناوری ، فروشندگان امنیت سایبری ، آژانس های املاک و غیره کار جذب مشتری انجام داده است. او برای کسب و کارهای کوچک ، در حال توسعه, استارت آپ ها و شرکت های بزرگ FTSE 100 کار کرده است و تقریباً در هر بخش مشتریانی داشته است. مایلز همچنین برای کمک به فروشندگان و صاحبان کسب و کار, دوره های آموزشی تدارک دیده که آموزش می دهند چطور مشتری های قبلی را حفظ کنید و مشتری های جدید به دست بیاورید.

person
mail