مشتری‌یابی با استفاده از تماس سرد

  • چهار شنبه 8 فروردين 1403
  • 170
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

مطالعات نشان داده است که اولین برداشت ها در عرض هفت ثانیه پس از ملاقات با شخص جدید ایجاد می شود. این به این معنی است که اگر می‌خواهیم یک رابطه قوی و موفق با فرد جدیدی شروع کنیم، باید در این هفت ثانیه بهترین نسخه از خودمان را به نمایش بگذاریم. هنگام تماس سرد، حتی دشوارتر است که بهترین نسخه از خودمان را نشان دهیم زیرا صدای ما تنها ابزار در دسترس ما است. لحظه ای که مشتری بالقوه به تلفن پاسخ می دهد، تایمر هفت ثانیه شروع می شود و لحظه ای بین شما و مشتری احتمالی وجود دارد که در آن آهنگ، توناژ و رویکرد شما باید عالی باشد. این می تواند یک چشم انداز دلهره آور برای فروشندگان بی تجربه باشد، در صورتیکه اینگونه نیست. در این دوره کوتاه، مایلز کرافت به طور واضح و مختصر توضیح می دهد که چگونه در هفت ثانیه اول خود را به خوبی به تصویر بکشید و رابطه را به بهترین نحو شروع کنید. او بایدها و نبایدهای عملی را می گوید تا به محض اینکه مشتری به تماس شما پاسخ داد، توضیح دهد که چه کاری باید انجام دهید.

درس های دوره
  • معرفی و آشنایی با محتوای این دوره

  • چرا تماس سرد مهم هست

  • آرامش تون رو حفظ کنین

  • ترسو نباشین

  • لحن صدای خوبی داشته باشین

  • عذرخواهی نکنین

  • خودتون رو معرفی کنین

  • بلافاصله حمله نکنین

  • توجه هدف و جلب کنین

  • این واقعیت که تماس سرد برقرار کردین رو مخفی نکنین

  • تماس رو در کنترل داشته باشین

  • سوالات مضر نپرسین

  • تحقیق کنین

  • قدم های بعدی

دیدگاه کاربران (0)
99٬000تومان
  • 14ویدیو
  • 0فایل
  • 35دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس مایلز کرافت
  • تعداد درس‌ها 7 درس
  • زمان دوره 35 دقیقه
  • سطح دوره \مبتدی\