مدیریت فرایند فروش موفق
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
اهمیت یک فرآیند فروش
چرا باید یک فرآیندی داشته باشیم؟
تعهد نسبت به یک فرآیند
خلق یک فرآیند
ایجاد فرآیند خودتان
درک دیدگاه خریدار
فرآیندتان را مستند کنید
جزییات فرآیند
فرآیند مشتری یابی
فرآیند آموزش
فرآیند پیگیری
نتیجه گیری
گام های بعدی
زمانی که فروشندگان کلمه پروسه یا روند را میشنوند ناخودآگاه ذهنشان به سمت متنهای از پیش تعیینشده و گزارشهایی میرود، که افرادی آنها را تهیهکردهاند که در زمینه فروش هیچ فعالیتی نداشتهاند. افرادی ممکن است به شما بگویند که یک پروسه فروش دارند ولی اگر از آنها بخواهید این پروسه را برای شما توضیح دهند نمیتوانند بهصورت دقیق برای شما بیان کنند؛ ولی در مقابل فروشندگان حرفهای میتوانند دقیقاً به شما توضیح بدهند که قبل، هنگام و بعد هر تماس فروش چه فعالیتی انجام دادهاند.
در این دوره جف بلومفیلد که کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است؛ به شما توضیح میدهد که چرا داشتن یک پروسه فروش از اهمیت بالایی برخوردار است و چگونه میتوانید یک پروسه فروش عالی برای خود تهیه کنید؛ همچنین نکاتی را به شما آموزش میدهد که با رعایت آنها این عمل برای شما به عادت تبدیل میشود، سپس تمام پروسه فروش از پیدا کردن مشتری تا پیگیری مشتری بعد از خرید را توضیح میدهد.
جف بلومفیلد بیست سال است که به فروشندگان زیادی کمک، و آنها را راهنمایی کرده است تا با استفاده از یک پروسه فروش قوی همراه با اصول شناسی منحصربهفرد، کار خود را به درجات بالاتری برسانند.
در این دوره شما تمام اطلاعات لازم برای رقابت با بهترین فروشندگان را دارید و درعینحال باعث میشوید که مشتریها از کار کردن با شما خوشحال شوند.
مباحثی که در این دوره آموزش میبینید عبارتاند از:
اهمیت یک فرایند فروش، خلق یک فرایند، درک دیدگاه خریدار، جزییات فرایند، فرایند مشترییابی،
اساتید دوره

جف بلومفیلد
جف بلومفیلد کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است.
جف بلومفیلد نه تنها یک استاد حرفه است بلکه خود تجربیات عملی زیادی دارد و بخش اعظم حرفه خود را در شرکت معروف Genentech، در نقش های مختلف مدیریت و رهبری در واحد بازاریابی و فروش صرف کرده است.او بنیانگذار دو شرکت مشاوره ای موفق بین المللی، Braintrust و Apex Training & Development است و مشتریان زیادی در موضوعات رهبری، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تاثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاریابی دارد.
جف کتاب پرفروش "فروش مبتنی بر داستان" را نوشته است و شرکت های معروف و خوش آوازه ی زیادی را در زمینه فروش مبتنی بر داستان آموزش داده است. وی به عنوان کوچ و مربی اجرایی برای مدیران ارشد چندین شرکت برتر بین المللی کار کرده و مشاور استراتژی، فروش و بازاریابی بوده است. او همچنین رهبری شرکت هایی با ده تا ده هزار کارمند را بر عهده داشته است.این ویدان به تمام افرادی که می خواهند حرفه خود را آنلاین کنند یا یک کسب و کار مجازی راه اندازی کنند توصیه می شود.
دوره های پیشنهادی






چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی



اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا


چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟


چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟


بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر
