
چطور سبک مدیریت زمان خودتون رو پیدا کنید؟
مهارت مدیریت زمان یکی از دغدغههای مهم افراد است که به دنبال نتایج مطلوب هستند. درواقع همه به دنبال این هستیم که چطور از زمانی که در اختیار داریم بیشترین استفاده را بکنیم و کمتر عمرمان را تلف کنیم. یا اینکه چطور به همه کارهای خودمان در زمان مشخصی که میخواهیم برسیم. اغلب افراد به علت اینکه میخواهند کارهای خود را طبق برنامه پیش ببرند و نمیتوانند، به فکر پیدا کردن این مهارت میافتند و اولین فکری که به ذهن آنها میآید این است که با یادگیری این مهارت میتوانند به همه کارها برسند و موفق شوند! اما بیشتر برنامههای مدیریت زمان بهگونهای طراحی شدهاند که برای همه یکسان باشند، حتی اکثر دورههای مدیریت زمان رویکردی عمومی دارند.
داو کرانشاور مدرس دوره چطور سبک مدیریت زمان خودتون رو پیدا کنید؟ میگوید طی سالهایی که با مدیران اجرایی سراسر دنیا کار کردم، متوجه شدم افراد به روشهای مختلف کار میکنند و عملکرد مؤثری دارند. موفقترین و کارآمدترین افرادی که من با آنها کار کردم یاد گرفتند سیستمهای مدیریت زمانشان را با سبک مدیریت زمان مخصوص خودشان تطبیق بدهند.
این دوره راجع به پیدا کردن مدل مدیریت زمان خودتان است. این دوره به شما کمک میکند سبک خودتان را کشف کنید. از این موضوع برای تطبیق دوره اصول مدیریت زمان داو کرانشاو با سبک خاص خودتان استفاده میکنید. در این دوره یاد میگیرید سبک مدیریت زمان همکارانتان را کشف کنید که به شما کمک میکند با نیازهایشان سازگار شوید و به کارآمد بودنشان کمک کنید. شما با پیدا کردن حد وسط میتوانید کارهای بیشتری را در روز انجام دهید.
سرفصلهای دوره چطور سبک مدیریت زمان خودتون رو پیدا کنید؟ عبارتاند از: کشف کردن سبک خودتان، سبکهای مبتنی بر تنوع، سبکهای مبتنی بر ثبات، کار کردن با سبکهای متفاوت
